Moje Serducha :* ;D

środa, 10 października 2012

Prawdziwa sesja ;)..? Kilka nowosci ;)

Wreszcie dorwalismy z mym;* lepszy aparat i zrobilismy troche zdjec.Sukcesywnie bede je wrzucac od czasu do czasu, bo troche ich jest i nie chce was zanudzic.Jedno wiem napewno jak tylko bede miała lepsza plynnosc finansowa zainwestuje w porzadny aparat :D, nie to ,zebym nie lubila mojego malego nikosia ale... to nie to :D... .Buziaki;*!

bluzka bershka
ramoneska H&M
mini H&M
kopertówka allegro
szpilki ccc
mankiet allegro
rajstopy allegro









 aaaaaa teraz nowosci :D

Chanelka :)

Małe zakupy kosmetyczne czyli szampony alterra,ktorych uzywam odkad mialam keratynowe prostowanie wloskow,nie maja sylikonow ale sprawdzaja sie swietnie ! Napewno przy nich zostane na dlugo.Poza tym korektor do brwi delia onyx :),bardzo fajny naturalny efekt przyciemniania i pomadka honey NYX
 Wszyscy maja bandamke mam i ja :D
 Moj nowy nabytek czyli nokia 500 :P ma ktos dobrze sluzy ;)?
 Kowbojki,ktore w sumie kupilam z mysla o wiosnie,planuje je nosic do spodenek:P



 Dwie złote bransolety łancuchy ;)

A juz niebaweeeem ... moje nowe kozaki szpilki za kolano z Bershki :P

na sam koniec informuje,ze biore udział w rozdaniu u Paulinki,ktora regularnie czytuje :)

 Tutaj



Z lekkim opóznieniem informuje,ze rozdanie na moim blogu wygrała Ania Kowalska :) Gratuluje oraz czekam na dane do wysylki :)!

Biorę rowniez udział w rozdaniu u http://make-upownia.blogspot.com/


Biore udział w rozdaniu u http://kolorowy-pedzel.blogspot.com/


127 komentarzy:

  1. klasyczny zestaw biało-czarny a jak fajnie wygląda ;d + zakolanówki, które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nigdzie tego korektora do brwi nie widziałam :( A zestaw z zakolanówkami jest genialny i idealnie do Twojej figurki pasuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Ty cudowne wyglądasz <3 masz bardzo zgrabne nogi ;) zapraszam na rozdanie na moim blogu : http://o-modzie-i-urodzie.blogspot.com/2012/10/rozdanie-80.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zestaw <3 bardzo zgrabna jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, w stradivariusie są bluzki z bufkami w różnych kolorach, ja wybralam czern, sądzę że ten news Cię zainteresował:D

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG!!! Wyglądasz cudownie!!! zazdroszczę figury :))))
    zakupy świetne-0 torebka love love !!!!
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sliczna jestes :-) i ten stroj cuuudo :-) rozumiem ze to sa rajstopki i na to zakolanowki czy ze jak? :-) Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) dziekuje bardzo a rajstopki sa dostepne np tu http://allegro.pl/e-marilyn-rajstopy-jak-ponczochy-zazu-classic-1-2-i2697350113.html sa rozne rodzaje,wystarczy na allegro wpisac rajstopy jak ponczochy czy cos w tym stylu ;) w sklepach zreszta tez bywaja :P

      Usuń
  8. Thanks,for the follow.^^
    Follow you back on gfc.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzoo kobiecy 1 zestaw ;-) Świetna chanelka i kowbojki ;-)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a wiec tak ladny pierwszy stroj bardzo mi sie podoba kopertowka. pozniej przy nowej torebce swietnie sobie ucielas glowe:P co do telefonu mega podoba mi sie breloczek :PP zycze powodzenia w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcia wyszły Wam na tej sesji :) Kowbojki - REWELACYJNE i właśnie za takimi się rozglądam :D Świetne zakupki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kowbojki są świetne!!! *.* i do spodenek wyglądać będą rewelacyjnie ;)
    wglądasz prze śliczniutko na tych zdjęciach!
    Nikony są świetne, sama dawniej miałam takiego małego poręcznego i służył mi 7 lat ale wszystko ma kiedyś
    swój termin przydatności hehe ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja bardzo fajna, strasznie mi się spodobała kopertówka i rajstopki:)
    no i piękny pomadkowy nudziak:D

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa kobiueto jestes sliczna...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię Cię już:P Kochana co Ty robisz że masz tak śliczną figurę??
    Pięknie wyglądasz w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz:) ja też mam swoją małą chanel

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie zestawy i sama chętnie się tak ubieram. Wyglądasz mega seksownie :)
    Kowbojki masz świetne! Na pewno będą rewelacyjnie wyglądać ze spodenkami. Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz rewelacyjnie!
    torebka rewelacja!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kowbojki wymiatają ..... stylizacja powyżje, brałabym, brała !!!! masz rajstopy a na to podkolanówki z rajstopy ? idealnie to wygląda cieżko jednak mi stwierdzić.

    UWIELBIAM CIĘ ! chętnie się Tobą zainspiruję

    Bransoleta złota <3

    Ja czekam na zawieszkę chanela złoty z cyrkoniami i niestety srebne wkrętki chanela z cyrkoniami - nie ma złotych/ bynajmniej nie znalazłam


    pozdrowionka ! ;)) włosy genialne hehe ... tak wspomne skromnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i torebunia... poluje na cos podobne, mam cos na oku, oraz... bandamka, pewnie hehe, ja mam czarną ;)

      Usuń
  21. co jak co ale figurę to masz super :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka piękna pomadka *.*
    mogłabyś wstawić zdjęcie jak na ustach się prezentuje ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaahh, no cos TY, posiadam rajstopy z pończochami, ale tych nie widziałam ;))

    dziękuje za info elegantko ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sensie pończochy z tym paskiem w zdłuż ala do pasa ;)

      Usuń
  24. mmm, jak zawsze boska : ) nic dodac nic ujac!

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne nabytki. Wyglądasz zjawiskowo ! :))

    życze powodzenia w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. You look so pretty!!!!!!!!
    Have a wonderful weekend! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak Ty to robisz, że zawsze masz takie świetne nabytki ubraniowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. HEJ MAM PYTANKO JAKIEJ FARBY DO WŁOSÓW UŻYWASZ ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio farbowałam sie lorealem castingiem 300 ciemny brąz juz sie wyplukal troche :p ale generalnie farbuje sie castingami;)

      Usuń
    2. dziękuje za odp. jesteś śliczna!!! znalazłam Cię dzięki komentarzowi na blogu o-zet i dzięki temu od wczoraj będę śledziła ;D regularnie.
      Mam jeszcze pytanie jak dbasz o swoją figurke????

      XXX

      Usuń
    3. Szczerze mowiac nie dbam wogole :P a nawet bym rzekla,ze jem nieregularnie i nieprzyzwoicie duzo,kiedy juz sie dopadam :D.Natomiast jedna dobra rzecz robie ale tylko i wylacznie dlatego,ze po prostu nie znosze "takich" rzeczy nie jem wogole slodyczy i smieciowego zarcia czyli chipsy,paluszki,mc donaldsy itp.Przemiane materii mam po tacie.Jedyny minus jest taki,ze kiedy sie mocno denerwuje nie moge jesc a jak nie jem moja waga leci w dol w kosmicznym tempie o.O.

      Usuń
    4. ;( zazdroszczę... śliczną masz figurke :(:(... ja walcze z wagą i szczerze powiem ,że mam już tego dosyć bo musze uważać na każdy kawałek chleba xD... eh eh eh zazdroszczę ;(

      Usuń
    5. doskonale rozumiem bo dla mnie wszelkie wyliczanie o ograniczanie tez byloby katorga :/

      Usuń
  29. Prosty, ale efektowny look ! Bardzo mi się podoba ramoneska oraz kopertówka :) Z nowości natomiast urzekły mnie kowbojki. Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę figury ;D świetna ramoneska *.* Obserwuję :*

    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie wyglądasz,masz świetną figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje kochana i ciesze się w takim razie, że przyczyniłam się do pierwszej w Twoim życiu wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  33. super strój :) idealnie dopasowany, jestem oczarowana tym zestawieniem ;) bomba!

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak, tak już powiedzieli mi, że się z Tobą skontaktowali wiec sprawdz dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś sliczna, wspaniale i kobieco się ubierasz i prowadzisz na prawdę ciekawego bloga! Będę zaglądała!:*
    zapraszam do mnie!!:*

    OdpowiedzUsuń
  36. no no ,ale laska:D świetnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  37. likeeee your blog!
    keep posting and go for ittt!!!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  38. Thanks for following!!
    I like your blog so I'll follow too :)
    xx
    http://44shadesofaida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ rewelacyjna figurka fiu fiu :D
    +obserwuję ;-*

    OdpowiedzUsuń
  40. Po 1. Masz świetną figurę. <3
    Po 2. Jestem ciekawa tej pomadki, szukam takiego odcieniu.. możesz o niej napisać kilka słów i pokazać jak wygląda na ustach? :D

    OdpowiedzUsuń
  41. ramoneska i rajstopy <3 / zapraszam do mnie na nietypowe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super stylizacja i świetna masz figure ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne buty i torebka ! :D
    i potwierdzam wypowiedź wyżej - figura , której zazdroszczę !

    http://blackchcerry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne te kowbojki!! ogolnie super post :)) Buziakii

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny blog!
    ładne zdjęcia, pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietny styl, zabieram sie za przegladanie reszty wpisów :D
    dodaje :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Podoba mi sie pierwszy zestawik.Kopertowka jest naprawde bardzoooo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale pięknie wyglądasz:)Super figura:*
    Też mam ta pomadke tylko w odcieniu Circe:)Kocham ją po prostu:)mój ukochany nudziak:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna pierwszy outfit!
    zapraszam do mnie
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny blog, oczywiście obserwuję :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziękuję za miłe słowa :)
    Torebka została kupiona na wielkopolskiej giełdzie odzieżowej.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. wyglądasz cudnie:) uwielbiam połączenie czerni i bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajny outfit kosmetyki alterra rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  55. cudowne nowości ! baaaardzo podobają mi się bransoletki !
    zapraszam do obserwowania http://littleconfusionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. sama zastanawiam sie nad kowbojkami :) widzialam slicNe czerwone w Zarze :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia..ja planuje sobię kupić buty ale glanky tylko w bardziej damskiej odsłonie :-Dzapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeśli ciągle brak Ci czasu na nałożenie maseczki, to właśnie tag: październik miesiącem maseczek jest dla Ciebie! zapraszam do przyłączenia, na pewno z korzyścią dla Twojej cery:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow sesja jest bombowa ! wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialna jest ta ramonezka :))) bardzo mi się podoba !

    .. i w końcu musze zainwestować w kopertówkę :))

    Czy to są rajstopy imitujące zakolanówki ???? mam 2 pary z gatty i jestem zachwycona !! To daje nieziemski efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Ramoneska, spódniczka, kowbojki i bransoletki <3 Jesteś śliczna! :)
    Obserwuję :*
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wiem wlasnie nie wiem co kupić na tą jesień jakie botki !!! Ty masz już w swojej szafie buty na jesień ? to sie pochwal ! może coś mnie zainspiruje ;p

    Koszula raczje nie na moja obecna keiszeń, pewnie ja odpuszcze, mimo ze nie jest droga chodzi o sam brak $ - 49zł bodajże.


    Hej msle ze lubisz kosmetyki, mydełka, pachnidełka, peelingi do ciała - na blogu reklamuje drogerię do której podaje kod rabatowy 10% z tego co zdazlam przejżec ma tam ciezko dostepne kosmetyki - typu joanny peelingi do ciała malinka, ananas, ziaji kremu ujedrniajace, szampony, pomadka czekoladowa i inne ! ja sie zmierzam do zakupu, a podobno dostajesz od nich jeszcze gratisiki ale nie chce ozukac hihihi ":* pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  63. Widze, ze mamy podobny styl ubieraina sie jesli chodzi o stylizacje na samej gorze ;)) Tez kiedys uzywalam tych szamponow z Rossmanna, ale na moje suche wlosy sie one nie sprawdzaly i zostalam przy produktach firmy Lee Stafford ;))) Co do Nokii to telefon jak telefon, ale ten bryloczek przy nim jest zajebisty ;D

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja pewnie też :) i dziękuję bardzo :>

    OdpowiedzUsuń
  65. Mój mail na zdjęcia - carla260290@wp.pl


    A buty JAAAAAAAAAAAAACCCIEEEEE !!!! ;o w każdych się zakochałam <3

    1 super, tlyko problemem jest ocas, ja mam staw za wysoko lub za nisko nie wiem że nie moge nosić takich wysokich, ewentualnie na platformie gdzie z 10-11cm obcasa moge - 2-3cm platformy. a mianowicie tak do 8-9cm obcasij jak już ewentualnie i np na grubszym nie typowej szpile, każdy ma coś w sobie, te na koturnie też ok ... pomyślę nad nimi, pierwsze super - obcas jednak, i militarne, i te drugie i wogole wszystkie mega ! chętnie zobacze jeszcze inne linki z Twoich rąk !! ;*


    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  66. mam prawie identyczne butki !:D
    slicznie wyglądasz a Twoja figurka ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  67. Mój numerek to róznie, albo 36, albo 37 ----> 23,5cm wkładka,24c są przy luźne ale przy ciepłych może nie bedą b. złe..

    http://moda.allegro.pl/modne-botki-trapery-na-obcasie-ocieplane-camel-37-i2718953540.html te sa najniższe i spoko, ale zastanawiam sie czy nie chce czarnych jakichś, ale jak coś wysyłaj jakiekolwiek ;p.. te botki też ok http://allegro.pl/czarne-046-botki-r-36-military-kozaki-czolenka-hit-i2692380749.html - ale obcas już 9,5cm ... ;p


    OdpowiedzUsuń
  68. klasyczne ! Ok ! tylko obawiam sie ze bede sie meczyła na co dzien, a coś na mniejszym obcasie ;p hehehe jeszcze mniejszym.. ;p tak , mniejszy, ja od porodu w górę żadko chodziłam W OGÓLE na obcasie hehe, wiec mysle ze w połowie bym sie czuła najlepiej ! sysysys ^^

    OdpowiedzUsuń
  69. O matko, ile świetnych rzeczy :D Szminka, bandamka i kowbojki są cudne ;) A strój bardzo kobiecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Rajstopy i kurtka wspaniałe!!! Myślałam,że to zakolanówki :D

    OdpowiedzUsuń
  71. szkoda ! Bo podobały mi sie wszystkie, przystane na najniższyjm obcasie jednych botkółw camel - tych stabilniejszych. + poszukiwania zobaczę jeszcze..

    no kurcze musze sobie coś kupić no musze poprostu bo nie mam.. :) a kowbojki odstają.. ja chce cos gdzie bedzie dobrze wygladac do legginsow wiesz ..hehe ;) :* jak cos wysylaj linki miii

    buźki <3 dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  72. Aaaaa Te Twoje military ! z @ -- zwariowałam ! podziwiam, ja bym nie podołała ojjj nie dałabym rady ;*

    OdpowiedzUsuń
  73. świetna stylizacja i cudna figurka :)

    OdpowiedzUsuń
  74. patrzac na Ciebie i Twoja figure wpadam kompleksy ;p

    OdpowiedzUsuń
  75. super sesja i fajne zakupy :) piękne buty!
    Zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  76. sexownie wygladasz,a kowbojki chcę takie czerwone:)

    OdpowiedzUsuń
  77. jaka bajeczna taliaa! ojacieeee!!! jesteś genialna :)))

    OdpowiedzUsuń
  78. love the first look! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  79. Używam tej samej szminki :) ! Nie przerzuciłabym sie w życiu na inną :D...
    Ciuszki rewelacja :)

    Obserwuję z miłą chęcią i licze na to samo :), miło by było się zaprzyjaźnic bloggersko :>

    OdpowiedzUsuń
  80. cudowny zestaw! uwielbiam biel + czerń, a bransoletka dodaje uroku;)
    swietny blog, obserwuje i licze na to samo;))

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetna figura i zestaw! ;D

    Niestety Nokii 500 nie moge polecic, strasznie sie tnie i szczerze żałuje, że ją mam ;c

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękny zestaw! Figura oraz buzia również ;) Outfit jeden z najlepszych jakie widziałam ! <3 uwielbiam takie połączenia;) Sukienka przy Chanelce również super ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. świetny strój, genialnie się w nim prezentujesz, idealnie eksponuje Twoją figurę ;)
    ps. widzę, że zaopatrzyłaś się z tą samą kurteczkę, co ja, tylko czarną ;)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. zdjęcia są świetne, a ty\pani ma świetny styl:DD
    ja mam białą nokie 500 i jest super, mam ją miesiąć \ półtora, ale służy świetnie, polecam! :))

    OdpowiedzUsuń
  85. Ramoneska i spódniczka są genialne! :)

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Rewelacyjna stylizacja! Banalnie proste połączenie czerni i bieli, a efekt zwala z nóg. ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. aaa:*
    Nie to nie gorset, chodź podsunęłaś mi pomysł :P.
    To jest top na grubszych ramiączkach :)
    ja kocham panterkę w umiarkowaniu oczywiście ;-):*:*

    OdpowiedzUsuń
  88. sliczna stylizacja;)

    a kurteczka rewelacjaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  89. ale masz super figure !! chanelka jest super !

    Wpadnij do mnie :)
    Długowłosa Blondynka

    OdpowiedzUsuń
  90. masz piękną figurę!
    ale Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).