Moje Serducha :* ;D

niedziela, 21 kwietnia 2013

Nadrabiamy ;)

Kochane tak jak obiecałam nadrabiam zaległe nowosci,ktorych uzbierało sie naprawde dużo :) .Remont u mnie dobiega konca wiec niebawem znow bede wrzucac wiecej zdjec na sobie i oczywiscie obiecuje bywac tu czesciej.Zostawiam was ze spora porcja zdjec milej niedzieli;*! 

outfit z wypadu do Wrocławia od razu  mowie ze w rzeczywistosci stanik tak mocno widoczny nie jest ale lampa przeswietlila siateczkowa wstawke :D
Body Sequin
Jeansy Bershka
Kurtka H&M
Torba Mizensa
Szpilki allegro



 Spodenki z wysokim stanem Bershka :) zdjecia nie oddaja ich uroku:)

 Nowe meliski :) zakupione na allegro dla mnie butki idealne ze wgledu na latwe czyszczenie :P
 Marynarka z marszczeniami na ramionach Vila to akurat nie jest nowosc bo ma ja od kilku lat ale postanowilam ja pokazac:D




 Bejsbolówka ,ktorej u mnie w szafie nigdy zabraknac nie moze:P tym razem postawilam na polaczenie czerwini z ecru;)
 Wiosna idzie wiec standardowo zaopatrzylam sie w balerinki z atmosphere ;)
 Musiałam je miec :D... atmosphere
 Nowy portfelik tym razem Asos

 Proste i praktyczne idealne na chlodniejsze dni kozaczki z H&M

 Wyszperana na szafie kamizelka jeansowa :P

 Rurki z guma w pasie allegro (idealne jak dla mnie niestety zdjecia sa jakie sa:P)

 Oversize H&M

 bezowy komin allegro
 Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii przyszly <3 moje ukochane wymarzone minimalistyczne sandałki :P zara



 Paseczek mohito
 zegarek ktory ujal mnie za serce ze wzgledu na swa innosc Opia
 Doszłam do wniosku ,ze jasna marynarke tez trzeba miec :D... H&M




86 komentarzy:

  1. o cholerka :D super sexy body gdzie moge takie dostać? sandałki zaroskie pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zakupy!!!!! wszystko mi się bardzo bardzo podoba ;) a ty pięknie wyglądasz Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wow wow ! :D
    fantastyczne zakupy - body i portfel są świetne, ale to te piękne sandałki zrobiły na mnie piorunujące wrażenie !
    jak z wygodą ? paseczki z przodu są bardzo cienkie, nie wysuwa się stopa ?

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piekne !!!!
    A zegarek dobrze mi znany bo własnie chce go zakupić na lato ( a miałam na oku w zeszłe, która uwzgledniłam w notce z fajnym połączniem -- > http://carolliness.blogspot.com/2012/09/przesyki-przesyki-i-jeszcze-raz-przesyki.html :D:D

    Mam taka samą kamizelke tez taka przy krótką, szkoda akurat, eolałabym zeby mi bocvzki zakrywała ;p...


    portfel ! muszę mieć !!! bo własnie szukam bo mi sie rozwaliła. Tyle że wole takie praktyczniejsze troche mniejsze i tez na zdjecie ale moze sie skusze na taki !!1.. podasz namiarek ? ;*

    kiiss

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak juz kiedyś napisałam świetny styl, bardzo kobiecy :) i ta opalenizna aż zaczynam tęsknić za solarium :) a leginsy i body świetne czy mogłabym prosić o link do sprzedawcy??? będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. body świetne...ale ty masz swietna figurke:) mam melisski ale mnie strasznie obcieraja ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rurki,czarna,obcisła koszulka-coś dla mnie-wyglądasz fantastycznie),i sandałki z czarnym paskiem-cudo.

    OdpowiedzUsuń
  8. O boże boże wszystko jakie fajne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zajebiste body ;oo szok :D chyba tez kupie! I spodenki wyglądają nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  10. masz ładna figurę więc takie body idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko fajne ! , A body ! ekstra :) bardzo mi się podoba stanik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana przede wszystkim zazdroszczę Ci figury- jest idealna!!!! a w tym body wyglądasz zjawiskowo!!!! ehh i te zakupy cudowne!!! pokochałam ten żakiecik z h&m i buciki z zary!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wiesz, ze solara nie jest juz modna? Teraz to juz obciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam w dupie co jest modne a co nie :) robie to co akurat mi sie podoba ^^ ale jak tak bardzo przejmujesz sie byciem na czasie to nikt Cie nie zmusza do chodzenia :)

      Usuń
    2. No to bardzo interesujace, ze masz w dupie co jest modne.... To ciekawe czemu kupujesz ciuchy ktore sa modne akurat teraz....

      Usuń
    3. a umiesz czytac ze zrozumieniem :)? Napisalam ,ze robie jak i tez NOSZE to co mi sie akurat podoba i mi zwisa czy jest to aktualnie modne .Nie lubie np sneakersow wiec nie kupie ich dlatego bo inne blogerki maja i jest to modne.Lubie solarium wiec chodze i mam wyrypane na to czy jest na nie trend.TERAZ KUMASZ? czy jeszcze prosciej wytlumaczyc ;)?

      Usuń
    4. Brawo Akdols !! ( przepraszam, ale umknęło mi jak masz na imię ) Każdy sie teraz podnieca, ze niby solarium niemodne, a przychodzi lato i wsyztskie laski od razu opalone, ciekawe jakim cudem ;|) ja też codzę od czasu do czasu i będę, bo to lubię!! :)

      Mam pytanko, ile masz wzrostu i ważysz?? masz idealną sylwetkę

      Usuń
    5. dokladnie tez to lubie poza tym w okresie zimowym brakuje mi Słonca i solarium poprawia mi humor :).Mam 164 wzrostu i waże 52 do 55 kg zalezy od pory roku :D.Pozdrawiam ;)

      Usuń
    6. Tylko sie potem nie dziwcie, ze w wieku 25 lat wygladacie na 40 :P

      Usuń
    7. akdols chyba ma jakos 25 i pwoiedzialabym, ze nawet mlodziej wyglada, a nie starzej :P

      widze hejciki zaczynaja szalec na Twoim blogu ;)

      Usuń
    8. hahahah niech szaleja :D nie porusza mnie to zbytnio:P dokladnie w tym roku skonczylam 25 lat.

      Usuń
    9. O matko! To już jak się nie wchodzi w dupe bez wazeliny to jest się od razu hejterem?

      Usuń
    10. Chyba zazdrość sie odezwała ze masz 25 lat i nie wygladasz na 50, tylko na 20 ;)) i z powodzeniem mozesz chodzic na solarium... Szczerze?
      Rozumiem gdyby anonim mial ale odnosnie jakiejs tu przesady, ale opalic dupke z czasem mozna, a w tw wypadku widze zdrowy rozsadek i nue roxumiem skad te zbedne komentarze.. :))

      Usuń
  14. Pierwszy zestaw boski ! Wyglądasz świetnie :) A nowości bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodenki z bershki i body cudo. Ciekawe gdzie ja u siebie w Katowicach takie body znajde ;o
    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  16. w tym body wyglądasz pięknie. ;) no i te spodenki również bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. sporo tego i wszystko baaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno mnie tu nie było. super te nowości a szpilki z Zary piękneee! :)
    i w poście niżej również mój nr 1 balsam Dove! :)
    buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. No szalona ! tyle tego ... zacznę od tego ,że mam bardzo podobne LEGI-bryczesy do twoich ,ale ja mam z stradiveriusa ..a buciki z zary boskie <3 :DDD
    Daj namiary na te legi na all i zegarek ,bo na prawdę fajny :DDD

    OdpowiedzUsuń
  20. you are so lovely and sexy baby :)
    many kisses <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki kochana za linki , jesteś wielka!
    Jeszcze co do solarium , na jakie łóżko chodzisz jeśli oczywiście pamiętasz ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Pytając o łóżko , mam na myśli moc lamp :) Mam sprawdzone , ale generalnie ciężko mi się opalić no nie wiem co robione źle ..kilka razy już sobie układałam 'plan opalania' ale zawsze ta opalenizna jest na dwa dni ,a potem tylko blednieje , a dodam ,że intensywność chodzenia wcale nic nie daje... niby te beta karoteny takie świetne ale dla mnie lipaa.

    OdpowiedzUsuń
  23. I jaki masz rozmiar tych bryczesów :) ? Bo skuszę się je kupić z teściową hah ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaa hahaha :) faktycznie ze Stradivariusa, a nie z Bershka te spodnie..
    pomyliło mi się xP
    .. Bershka, Stradivarius, Pull&Bear są dla mnie przybliżone w ciuszkach..

    OdpowiedzUsuń
  25. Generalnie ja także na mocniejsze i zawsze wieczorem jak te lampy są właśnie fajne nagrzane a używasz kremów do opalania ? dla mnie są powiedźmy dobre te z australian gold :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Alee zazdroszczę zakupów... Najbardziej tych sandałków z Zary <3 A w tym pierwszym zestawie wyglądasz NIEZIEMSKO!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile cudownych nowości ! <3
    Te body jest ekstra ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty to zawsze tyle cudowności pokazujesz że wszystko mi się podoba :D :D nie umiem wymienić co bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz mega sexi... ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej! Chciałabym Cię zaprosić na moje rozdanie! http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html Do wygrania atrakcyjne nagrody! Wystarczy zostać obserwatorem! PS. gdzie znalaslas te body ?Gddzie znajde tne sklep?:d

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne rzeczy ;)) body z siateczką cudo, jednak tylko przy takiej figurze jak Twoja! ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Istne szaleństwo, ile świetnych rzeczy udało Ci się wyłowić! :-))

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w sandałkach z ZARY!
    Udane zakupy wszystko mi się podoba JEJ!
    zazdroszcze!!!
    Obserwuje Cię,jesli możesz rowniez mnie obserwuj-bedzie mi miło!:)

    Pozdrawiam!;*
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow wspaniałe rzeczy!Zostałaś nominowana do tagu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sandaly ZARA- PIEKNOSCI!!!!! Sliczne wyglada tez ta zajefajna przeswitujaca czarna bluzka razem w polaczeniu z tym kolorkiem jeansow i REWELACJA - Jestem za-Inspirowana :) <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku!! na tym pierwszym zdj w tej bluzeczce wyglądasz meeeeeega seksownie <3 ;o:*
    Cudne buty z Zary ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Body świetne :D te czarne szpileczki też, ale bym się w nich zabiła :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ej, kochana spodnie jakie sprzedajesz na szafa.pl

    Jaką mają szerokość w pasie, biodrach, szerokosc uda od kroku i nogawki na dole?
    są ciągliwe?
    ii.... jaki o rzecywisty rozmiar

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  39. Ehh, no ja powinnam mieć z conajmniej z 38cm w pasie :(

    OdpowiedzUsuń
  40. pokaźne zakupy! <3 też muszę się wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  41. te szorty z bershki to taki sztywny material?:):>

    OdpowiedzUsuń
  42. buty z motywem pantery to mój must have na lato ! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. A więc tak;poproszę czarne body,marszczoną marynarkę i sandałki z Zary ;D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem zakochana w Twojej figurze. do mnie też dziś przyszły melisski :)

    OdpowiedzUsuń
  45. cellulit na udach z tyłu... przy krótkich spodenkach... nie wygląda niestety estetycznie.
    Zwłaszcza u tak młodej osoby.
    Ciekawe stylizacje.Podoba mi się Twój styl,ale nie zawsze wyglądamy dobrze w tym co się nam podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam takich paskow na nogach zdjecie tak wyszlo nie wiem czemu,moze kwestia swiatla :)...

      Usuń
    2. chyba ,że tak ;p

      Usuń
  46. Hej ;) Gdzie pracujesz? z ciekawości pytam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie :) a generalnie od wrzesnia wyjezdzam do szkoly wojskowej;)

      Usuń
    2. do jakiej jednostki wojskowej chcesz iść? na podoficerke czy oficerke?

      Usuń
    3. szkoła szeregowych ,od tego sie generalnie zaczyna :) mam nadzieje dostac sie na specjalnosc ratownik medyczny ale takie rzeczy bede wiedziec dopiero we wrezsniu:)

      Usuń
    4. można zacząć od podoficerki ,albo oficerki ,ale trzeba mieć wykształcenie wyższe ,albo średnie... na szeregowego się idzie po gimnazjum...

      Usuń
    5. po gimnazjum hahahhaah :D ... mało wiesz dziewczyno :) ,zeby isc na szkole oficerska,trzeba zdawac egzaminy,ktore do latwych nie naleza a sa tam takie kolejki,ze przy braku znajomosci mozna czekac na miejsce w takiej szkole po kilka lat.Rozmawialam na ten temat z osobami ,ktore zajmuja sie egzaminowaniem,wiec jak nie wiesz nie pisz;)...

      Usuń
    6. przeczytaj sobie na stronie wojska co trzeba robić... a śmiej sie sama ze swojej niewiedzy... pracuje w wojsku od 9 lat...mój ojciec i mąż są wojskowymi. także wiem co pisze i tym bardziej jakie są zasady przyjęcia... przecież nic nie wspomniałam o tym,że nie ma egzaminów...tylko na zwykłego szeregowego idzie się po gimnazjum więc dziwie się ,że mierzysz tak nisko... chyba ,że nie umiesz języka angielskiego.. wtedy rzeczywiście tylko szeregowy zostaje... gadanie ,że po znajomości... jak się człowiek nie przygotuje to się nie dostaje... ludzie słabi zrzucają wszystko na to,że prace załatwia się po znajomości. Bzdura.
      Nie mam pojęcie z jaką osobą rozmawiałaś... ale nie jesteś doinformowana i nie wiem dla czego z tego powodu się tak bulwersujesz...

      http://www.gliwice.wku.wp.mil.pl/pl/3873.html

      po gimnazjum = na szeregowego
      po szkole średniej = podoficer
      po szkole wyższej = podoficer...

      Jak chcesz o czymś pisać ... a nie masz zielonego pojęcia to chociaż nie wyśmiewaj ludzi którzy mają jakieś pojęcie...

      Usuń
    7. http://www.gliwice.wku.wp.mil.pl/pl/3299.html


      pozdrawiam.... ;)

      Usuń
    8. nie tylko ludzie po gimnazjum ida na szeregowych to po pierwsze po drugie w tej chwili glowne zapotrzebowanie jest wlasnie na szeregowych a ja nie mam czasu ,zeby czekac na szkole rok czy wiecej;) po drugie tez pochodze z wojskowej rodziny wiec nie musisz mi tlumaczyc niczego,nie ma takieju potrzeby ;)...

      Usuń
    9. Ps.co do znajomosci to chyba mało wiesz bo gdyby nie znajomosci Pani wku powiedziaa mi,ze czas oczekiwania na szkolke w tej chwili minimum rok :) ja jade we wrzesniu.Jestem bardzo dobrze doinformowana:)

      Usuń
    10. czyli bardzo mądre z twojej strony ,że chwalisz się tym ,że gdyby nie znajomości to czekałabyś dłużej...

      ps. w wojsku nie ma solarium piękna :)

      Usuń
    11. no nie- bede udawac tj ty ,ze znajomosci w wojsku nie istnieja :D.... .Ps nie potrzebuje solarium do szczescia i daruj sobie oceny po okladce;).Zakonczmy ta rozmowe najlepiej.

      Usuń
    12. Jej, Akdols ....
      nie dyskutuj z ludzmi, którzy wyżej srają niż dupe mają. Ojciec i mąż wojskowi, bo panna jest 9- letnim pracownikiem wojskowym, a zachowuję się jak zadumana paniusia BO po TATUSIU :(..
      Co KOGO interesuje, czy po znajomości, czy na solarium, czy po gimnazjum, czy po średniej szkole i zdziwienia obcych ludzi,
      ROBISZ TO CO KOCHASZ, a nie odgórnie narzucanymi Ci kononiami, bo wypada czy bo oni se chcą, aż oczy bolą jak się takie anonimy czyta !!!

      buźka, poniżej koment odnośnie bluzeczek.

      Usuń
    13. niestety choryzonty niektorych ludzi sa bardzo waskie :D...

      Usuń
    14. jesteś super :D

      Usuń
  47. jak walczysz z cellulitem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie walcze;) nie jem slodyczy chipsow itp ,poza tym lato sporo ruchu,zima masaze banka i nie mam z nim zbytnio problemow:)

      Usuń
  48. Akdold musze Ci sie pochwalic...
    Kupilam sobie portfel asos za jedyne 12,50zl! !!
    Akurat w ten czas malo kto walczył na licytacji i przejelam prowadzenie! ! hah :))

    Mam i ja ;*

    A dpodnie bym kupila od Ciebie ale obawiam sie ze za make mimo wszystko... A szukam wlasnie klasycznych slimow granatowych nie dprzedajesz jakichs ciagliwych dobrze w ktore bym smialo weszka pas 38-9 + naciaganie obowiazkowo jakies:)

    widze poruszane tematy cellulitisu, ja bede oddzielną notke przeznaczala na walke wiec zapraszam zainteresowanych..

    P.s. Kazda kobieta ma cellulit jedna wiecej druga mniej pod katem pod swiatlem pod przyciskiem cokolwiek i jak kolwiek nie przesadzajcie... :) to nie czasy 15 latek;) ... Naturalne.

    Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każda kobieta ma cellulit. piszesz jakieś bzdury ;/;/

      Usuń
  49. Świetny blog:D
    też miałam ochotę na ten zegarek z materiałowym paskiem w panterkę jest fenomenalny :D
    Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  50. Ile różnych zdjęć, aż ciężko wybrać którym się zachwycić. Zachwycę się więc tym, które niajbardziej wpadło mi w pamięć, czyli body.... Bosko w nim wyglądasz, jest odważne, ale dla Twojej figury idealne.
    No i jeszcze sandałki z Zary <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Przykuła moją uwage również ta biała over z H&M zwyklak,
    jeśli będziesz chciała ją sprzedać, jestem także nią zainteresowana, oraz tym ażurkiem, o którym mowa była nie jedna ;)

    ... Napisz mi, mniejwiecej kiedy mogę liczyć na odpowiedź i zobaczyć efekty tego zakręconego remontu ;* ;))

    OdpowiedzUsuń
  52. Boze w kazdej stylizacji wygladasz cudownie!Jestes moja inspiracja :) oczywiscie doddaje do obserwowanych i zapraszam do siebie http://wymieszanewfilizancekawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).