Moje Serducha :* ;D

niedziela, 14 lipca 2013

Pożegnalnie ;)

Czesc kochane;* jako,ze wyjezdzam na krótkie wakacje, czyli-motorem w świat a dokładniej w Kraków;).. postanowiłam napisać do was przed powrotem ostatniego posta ;).Ostatnio odswiezyłam troche szafe czyli wyprzedałam rzeczy ,ktore lubiłam ale mi sie po prostu znudziły a nabyłam w ich miejsce kilka innych.W przyrodzie równowaga musi byc :D! Po powrocie spodziewajcie sie fotorelacji.Moc buziaków i trzymajcie kciuki za pogode dla nas :D. 

Neonowe love :D- postanowiłam zaszalec z kolorem i zakupic asymetryczne szpilki z deezee


 Zwyklakowo :)
Jeansowa wiazana bluzka szafa.pl
spodniczka pimkie
trampki H&M


 Pytanie za 100 pkt ... co sie stanie kiedy te oto wlosy zafarbuje tą oto farba :D? 
Myslicie,ze jest to mozliwe,zebym samodzielnie zeszla do takiego ewentualnie troche ciemniejszego koloru???


Morelki Mohito <3  


 Jeansowa ramoneska New Yorker



 Zwyklakowa nr 2 :D
Kurtka bershka
Top H&M
Jeansy Stradivarius 
Baleriny Atmosphere

 Kolejny chwyt reklamowy czy dobra odzywka :)??? Jeszcze nie wiem ... ale jak sie dowiem dam znac :D

40 komentarzy:

  1. Stopniowo, stopniowo a osiągniesz taki kolor, ale wolałabym uadac się do salonu niż eksperymentować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to chyba rzeczywiscie lepiej nie kombinowac :D

      Usuń
  2. farba pokryje ci tylko twoje włoski niestety ;< dwukolorowe szpilki i jeansówka cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. życZę miłego wypoczynku! ah tęsknie za jazda na motorze ( w roli pasażerki hehe) ramoneska cudo a morelkowe szpileczki to juz wogole szał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow those shoes are unbelievable :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobra odżywka. po 2 dniach miałam włosy jak po umyciu... a normalnie myję codziennie... poza tym włosy ewidentnie odżywione i nawilżone. Kupiłam w biedronce. polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super:P mam nadzieje ,ze u mnie tez zadziała;P

      Usuń
  6. żeby włosy wyszły jaśniejsze musisz nałożyć rozjaśniacz. a dopiero wtedy możesz jaśniejszą farbę. nic Ci to nie da jak na ciemne nałożysz taki kolor bo ich nie pokryje... albo pokryje tylko na czubku odrosty ,ale nigdy nie pokryje ciemnych końcówek. wiem,ze korci jak ma się ciemne włosy ,ale rozjaśniacz strasznie osłabia i wypala włosy. natomiast ciemna farba oplata włos... rozjaśniacz najnormalniej w świecie je wypala...Masz ładne włosy więc ich nie niszcz. ;) a jeśli już się tak uparłaś na jaśniejsze to fryzjer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to chyba rzeczywiscie sie powstrzymam bo mam sklonnosc do sianowacenia wlosow ,wiec rozjasniacz u mnie = siano.

      Usuń
  7. Oj, Mohitowe szpileczki mamy już te same,
    a Ty z kolei mnie zachęciłaś do tych z deezee.
    Oszalałam na punkcie asymetryków <3


    Pozdr oraz zapraszam do mnie na konkurs i nie tylko ;)
    http://vinciaxs.blogspot.com/2013/07/firmoo-giveaway-konkurs-wygraj-okulary.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Bym pomyślałanad jakąś miedzią/kasztanem na włosach !Tak jak ja, ale mi się robi już z tej farny brąz ;)
    I tak poleć się fryzjerki na Wstępie...


    Śliczne szpile ! Ja to chce ten kolor ale 7cm obcas i delikatny szpic !... nie mogę w wysokich chodzić :(..
    Świetny outfit z jeansową wiązaną i bandażową !
    Ramoneska jeansowa - aaaa me gusta ;)
    Czekam na zdjęcie z moto z Krakowa ;*

    Co do wyprzedaży wciąż czekam na tą jedyną - może się znudzi, poki co myślę nad sukienką bez ramion- bym przygarneła, ale jeszcze nie mam pieniazkow ;*
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja uwielbiam te Twoje "zwyklakowe" stylizacje!
    I wcale nie są takie zwyklakowe, sa cudowne! :)
    Szpilki! No zatkało mnie istne cuda! Zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana, dawno kupowalas kurteczke? boska! poluje na taka, nie wiesz, czy sa jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  11. kurteczke w sensie katanke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialabys sprawdzic bo nie mam bladego pojecia,kupiłam ja na szafa.pl ale byla nowa wiec albo ktos nie nosil albo sa aktualnie w kolekcji;)

      Usuń
  12. Witam:)
    Kurteczka jeansowa i te neonowe szpilki są super!
    A tej farby używam ja, dokładnie ten sam kolor! Moje włosy są z natury jednak dużo jaśniejsze.
    Wydaje mi się, że na twoich efekt nie wyjdzie taki jak na opakowaniu...masz ciemne włosy...Bez rozjaśniacza się nie obejdzie. Ale to lepiej u fryzjera zrobić, jednak rozjaśnianie to już poważna zabawa:))
    Pozdrawiam i powodzenia z kolorem! Udanego urlopu!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  13. Elseve mimo iż ma silikon to generalnie najlepsza odżywka którą używam razem ze swoją mamą od lat.. Aktualnie używam http://snobka.article.sds.o2.pl/9ffeadb57649f16f353bef340a55e6669c1b06cd ..
    i też ujdzie w tłumie i jak nakładam jakąkolwiek odżywkę do spłukiwania to zawsze ją rozczesuje na włosach potem zmywam. Efekt wtedy znacznie lepszy jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ajć!!1 zazdroszczę takiej wycieczki!!! życzę Ci kochana samych szalonych wrażeń!!! a buciki ze zdjęć są MMEGA w żółtyych się zakochałąm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ta sama odżywkę. ;) moim zdaniem daje efekty - wiadomo że nie całkowicie rekonstruuje - ale dla mnie jest ona całkiem dobra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Morelki z mohito są przepiękne! Tak samo jak ta jeansowa ramoneska!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwiodła mnie ta jeansowa ramoneska <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ Ty śliczna ♥ ciuszki jak zawsze boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. buty z Mohito i jeansowa ramoneska <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym nie próbowała sama w domu...tyle razy już to robiłam i za każdym była klapa. Teraz jestem mądrzejsza i za każdym razem idę do mojej fryzjerki i ona mi działa cuda na głowie. Możesz spróbować jak dla mnie nałożyć ale to bez sensu bo na tak ciemnych włosach nie złapie a co najwyżej je zniszczysz :(
    a buty są ekstra :) chyba pojade do mohito :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty są genialne!! Sama chciałabym takie żółte odblaskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogłabyś zadbać o estetykę wypowiedzi. Twoje posty są strasznie niechlujne.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Cie oszolomie, a kolor wybralas naprawde ladny strasznie mi sie podoba ten odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co do farby to kochana nie wiem czy Ci złapie czy nie musiałabyś ich wcześniej rozjaśniać:/ Ciuszki jak zawsze śliczne:) Miłego wyjazdu i pochwal się potem zdjęciami jak wrócisz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. neonowe szpilki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne szpileczki,jedne i drugie:),co do farby ja bym nie ryzykowała,sama kiedys nałożyłam na swoje brązowe ciemny blond i wyszedł czarny:O

    OdpowiedzUsuń
  27. Odżywki jeszcze nie używałam, ale szampon mogę pochwalić. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I love all these heels and denim things! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  29. kurcze, ile Ty masz par butów kobieto? :):):)
    Co tu wchodze to mnie zazdrosc zżera! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://allegro.pl/katana-ramoneska-fishbone-poszukiwana-przetarniaxs-i3442951151.html tutaj katanka taka sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty Buty Buty.!!!!! :D
    świetny masz gust
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze, ze trafilem na ten artykul. Przez tyle czasu zylem w nieswiadomosci.
    10/10! Moze raczej nawet powinienem ocenic go na 11?


    A to jest moja witryna mutantmass

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).