Moje Serducha :* ;D

wtorek, 9 lipca 2013

Outfity & Nowości

Mam dla was dzis kilka outfitów z ostatnich dni oraz nowosci ,bardziej lub mniej udane :P.W tym roku wyprzedaze miną mi koło nosa bo jakos nie mam ani czasu ani weny ,zeby jechac na polowanie,poza tym szafy znów sa zapchane,wiec mysle nad jakimis czystkami :P.Zauwazylam,ze kiedy mam za duzo w szafie jakos nie potrafie tego ogarnac ;).W przyszlym tygodniu wybieramy sie z ukochanym na kilka dni do Krakowa motorem,wiec czekajcie na fotorelacje z wyjazdu :D:*** 

1.
Koszula H&M
Mini Pimkie
Trampki H&M


 Asymetryczne szpilki deezee ,ze mna zostaną te czarne :) jakos bardziej do mnie przemawiaja:P



 2.
Body atmosphere
Torba london coś tam :P 
Mini Pimkie
Szpilki Bershka




3.
Body Cubus
Spodenki Moto
koturny no name


 Luzna neonowa koszula dluzsza z tylu :) niby nic a jednak mnie ujela;)

 Krótki bralet areyoufashion ,niestety rozmiar M.. -S juz nie bylo i postanowilam zaryzykowac,okazał sie za luzny ... SZUKA NOWEGO DOMU!!! Sprzedaje z bólem serca bo od dawna poluje na krotki gorset ;((((

 Nowa Mini Pimkie z przeszyciami :)
 Meliskowe nudziaki :) Lubicie:)?Ja kiedys nie lubilam ostatnio sie przekonałam;P

34 komentarze:

  1. Ale piękne szpilki o matko! <3
    A meliski to już całkiem ja uwielbiam takie :)
    Na każdym zdjeciu wyglądasz cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie czarne szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd meliski? śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarne szpilki świetne i trampeczki białe lubie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę figury ! pięknie wyglądasz i świetne rzeczy :)

    zapraszam do siebie: paulaaplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Więcej informacji u mnie!

    http://myworldonthisplanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ty masz piękną figurę :) nic, tylko takie obcisłe bandażówki nosić! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Meliski są cudowne :) outfity- każdy bombowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) dosłownie wszystko :)
    ja też się przekonałam do mellisek :) kupiłam jedne ale jakoś nie mam okazji w nich chodzić ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpilki DeeZee są genialne!! Też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A skad ta neonowa koszulka? - śliczna ! Chce.


    wszystko super ;* buziak

    OdpowiedzUsuń
  13. A skad ta neonowa koszulka? - śliczna ! Chce.


    wszystko super ;* buziak

    OdpowiedzUsuń
  14. ile pięknych ubrań, asymetrycznie szpilki z deezee chciałam kupić i już nie było mojego rozmiaru, do tego czarna torba, koronkowa bluzka, szpilki pimkie cuda;D

    OdpowiedzUsuń
  15. A to moze chińczyków ? to postaram sie u siebie na targu znalesc ;*, i były też białe ... :D:D:D? kisss, a bralet za ile ? Ahh Ty i ta Twoja piękna figurka

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne nowości... jesteś mega zgrabna i pięknie opalona.... cudne meliski... też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A z tą neonową pomysle jeszcze, a co do braletu to nie na mnie - za droga w sensie ;)
    A co ogolnie sprzedajesz? mowisz robisz znow selekcje? interesuja mnie topy/koszulki oversize, bluzki koszule, typu rózowa, rozne kolorki itd. Twój ażurek mnie interesuje to nie zapomnij, czekam na wieści ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana gdzie kupiłaś te wiązane koturny ? :)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarne szpilki i gorsecik super ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna ! figury tylko pozazdrościć chyba się wezmę za siebie ! :) uwielbiam połączenie dżinsowej koszuli i tej czarnej mini :) melisski prze urocze! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja lubię na Ciebie patrzeć moja ulubiona mordko :*

    mam wrażenie, że szpilki z czubkiem pasują tylko do Ciebie :D
    nie mogę się przałamać

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz idealne nogi, nawet nie wiesz jak Ci ich zazdroszcze!!!
    Również masz pięknie opalone ciało - korzystasz z solarium?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj dziekuje;* choc w sumie idealne nie sa napewno:P .Odnosnie solarium korzystam jesienia i zima glownie tak raz w tygodniu obecnie staram sie opalac wylacznie na Słoncu ;) ,poza tym codziennie uzywam balsamu dove summer glove i chyba tutaj glownie lezy tajemnica mojego "opalenia" :D

      Usuń
    2. A jak chodzisz raz w tyg. to na ile minutek?;)
      U mnie zaczęły wychodzić jakieś dziwne plamy na buzi, więc buzia nie wchodzi w grę następnym razem opalając się na solarium...;/
      Buziaki :*

      Usuń
    3. Wszystko zalezy od lamp i tego czy sa nowe,jesli np byly ledwo co zmienione to maksymalnie 10 minut jesli sa troche przechodzone juz to maks 13 minut :).Wydaje mi sie ,ze efekt jest zalezny glownie od znalezienia najlepszego solarium dla siebie (najlepszego lozka opalajacego)- niestety metoda prob i bledow.Swego czasu chodzilam na stojace i wszystko byloby ok gdyby nie to,ze nogi zaczely mi sie opalac w panterke :D... o.O.Nie mam pojecia dlaczego tak sie dzialo ale odkad zrezygnowałam ze stojacego opalaja sie idealnie rownomiernie.

      Usuń
    4. Co do buzi to jeszcze przyjrzyj sie kremowi ktory uzywasz,bo on moze byc sprawca zamieszania.Ja na codzien uzywam kremu z avonu ktory ma mocny filtr (25) jesli dobrze pamietam i nigdy nie uzywam go w dzien, w ktory mam w planie sie opalac poniewaz albo sie nie opale na buzi(nawet kiedy niby zrobie przed opalaniem demakijaz) albo nierowno.Poza tym unikaj kremow z wit a ,one tez ponoc sprzyjaja plamom.Buziaki;);*

      Usuń
  23. Masz śliczne buciki z kokardką zdradzisz gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  24. neonowe szpilki <3 zresztą.. wszystkie są boskie!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).