Moje Serducha :* ;D

wtorek, 30 lipca 2013

Masa zdjęć ;) -czyli notka z serii nazbierało sie :)!

Czesc Słonca ;*! Jako,ze wrocilam z mojego spontanicznego urlopu mam dla was zdjecia z ostatnich dni a troche sie ich nazbierało.Bedzie to wiec notka typu miks zdjec :P.Milego ogladania ;*


New in;) złoty naszyjnik


 Jeansy biodróweczki :)

 Okulary House
 Strój kapielowy H&M zamierzam go uzywac do wakacyjnych stylizacji  ;)
 Naszyjnik H&M

 Top basic H&M
 Aniołek z Krakowa :P
 Kufel dla Taty :)
 Koszulka dla siostrzyczki:P
 Stylizacja na grilla:P

spodenki topshop
bokserka Bershka
kowbojki allegro






 Kolejne jeansy biodrówki:P


 Stylizacja na spacer :P

Tunika H&M
Spodniczka Pimkie
Szpilki Mohito






 Moje zdobycze:P




 Cos pysznego czyli chinska patelnia :D Lubicie chinszczyzne :P?
 Moje Zarki :P
 Tak mnie powitał ukochany;*

 Tadaaaan :D! Moje zdjecie do ksiazeczki wojskowej;P

54 komentarze:

  1. fajna mieszanka :D
    +świetna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten krem więc bedziesz zadowolona :) dobrze nawilża, stosuje go rowniez po opalaniu ^^'


    Uwielbiam połączenie kowbojek do krótkich spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny naszyjnik z pierwszego zdjęcia... wszystkie foty sa super... jesteś śliczna....

    OdpowiedzUsuń
  4. super fotki :) ja niestety nie załapałam się na te szpileczki z mohito :( boskie są :) a właśnie mi na patelni dochodzi chińszczyzna :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne fotki i nowości. szpileczki z mohito boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie mixy zdjęciowe!!!! te dwa złote łańcuszki są MEGA!!! a te chińskie jedzonko wygląda znakomicie :) zestaw z białą bluzeczką, czarną spódniczka oraz tymi kolorowymi bucikami CUDNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze jak zawsze wszystko mi sie podoba- cudeńka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje Zarki przybyły dzisiaj <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiej firmy są biodrówki? bardzo ładne i szukam podobnych ale jak chodzę po sklepach to okazuje się że to nie jest "to" :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss RJ ,wiem ,ze czasami bywaly na allegro ale generalnie mozna szukac po takich miejskich sklepach /targach bo sa dosc popularne.Ja akurat kupilam na szafie,bo dziewczyna przytyla i nie mogla sie w nie wbic.

      Usuń
  10. Musisz pisać częściej bo uwielbiam te Twoje zdjęcia i stylizację :) Ta na grilla super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no nie mogę sie na ciebie napatrzeć ! :D dawaj mi ta opaleniznę!!! świetne zdobycze a jaka bielizna urocza :)) chińszczyznę uwielbiam ! :) buśka

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy naszyjnik mega !
    a stylizacja na grilla bardzo fajna ; )
    pozdrawiam
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kowbojki !! pamietasz nick na allegro?
    chętnie je przygarnę,mam tylko klocy nie nadajace się na lato a na jesien ;)
    śliczna stylizacja i fotka z koszulą jeansową cudo <3


    aaa zdjęcie do wojska M E G A. !Ja to brzydko na takich wygladam (dowody itd)
    Bielizna, i biżuteria tezwpadły w moje gusta.
    Buziak i zapraszam Do siebie kochana ;**


    OdpowiedzUsuń
  14. Hej ;) a po co Ci zdjecia do wojska?? ;OO

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta koszula jeansowa jest ! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmmm,moze poszperasz w mailach lub allegro- moze znajdziesz nick, z przed 3-4-5mc? kojarze ze sie chwalilas nimi wlasnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje obszerne posty :) Stylizacje świetne jak zawsze zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Skandal !, ale dzięki za dobre checi i buziol ;* czekam na nowy poscik ;)) tymczasem kupuje szarą bluze H&M jaką masz.
    inspiration <3.
    classic.

    OdpowiedzUsuń
  19. O mamo !! Kostium z H&M jest rewelacyjny <3 <3 <3

    A w ogóle to super stylizacja na grilla :)) ! Na pewno ją wykorzystam przy nadarzającej się okazji <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeansy rurki i szpileczki z Mohito zauroczyły mnie <3
    A Ty masz przepiękne nogi!! Cudo ;)
    Będę odwiedzała tego bloga, podoba mi się tutaj ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie no padlam kocham twoj styl!! :)))) zestaw z kowbojkami mnie powalil masz moze jakies namiary na nie? :) no i jak zwykle swietnie dobrane spodnie. Ja mam z tyn probleem :/ pozdrawiam Karolina- stala czytelniczka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kupiłam je ladnych kilka miesiecy temu na allegro,teraz juz ich nie ma bo szukałam mamie chłopaka,moze sie pojawia pod koniec lata znow :)

      Usuń
  22. http://allegro.pl/katana-ramoneska-fishbone-poszukiwana-przetarniaxs-i3442951151.html TUATAJ TA KATANKA RAMONESKA NEW YORKER XS

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie świetne stylizacje ! :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://marcepanka.blogspot.com/2013/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyszłaś na zdjęciu do książeczki wojskowej, ja niedawno robiłam zdjęcia do indeksu to wyszłam jak psychopatka ;p Chyba nigdy nie bede miala ładnego zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  25. ile masz wzrostu ?:)
    nooogi - REWEEEELACYJNE !

    OdpowiedzUsuń
  26. hej :) a jakie wymagania trzeba spełnić żeby się dostać do wojska??? jako szeregowy????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprocz standardowej niekaralnosci,musisz zdac testy na inteligencje,rozmowe z psychologiem,test sprawnosci manualnej oraz oczywiscie przejsc wszystkie badania zdrowotne:)(psychiatra,neurolog,laryngolog,okulista itd...)

      Usuń
    2. Brzmi ciekawie ;) mam nadzieję ,ze będziesz prowadziła blog podczas pobytu w szkółce :( ??

      Usuń
    3. Napewno bede sie starała znalezc czas podczas przepustek,zeby cos naskrobac dla was;*

      Usuń
    4. :):) to się cieszymy!!!! :) 3mamy za Ciebie kciuki kochaniutka :P

      Usuń
  27. Wspaniale wyglądasz w tych spodniach *,*!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale opalone nóżki <3 śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. hej takie pytanko. Czy te buciki z mohito sa wygodne??? skusiłabym się na podobne ,ale wyglądają na ''cięzkie'' do chodzenia :(
    Fajny blog :) uwielbiam Twoje stylizacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedzmy tak porownujac z innymi butami o tej wysokosci z czubkami daje im w skali wygodnosci 1-6 jakies 4+ ,mam tez taki sam wyciety model z deezee im daje tak 4-( sa mniej stabilne).Jesli jednak nie ma sie jakiejs trudnosci w chodzeniu na szpilkach to mysle,ze mozna spokojnie w nich smigac :).

      Usuń
    2. UUUUUUUUUU ;p to dam rady hehehe tak dobrze sobie nie radzę ze szpilkami ;D szkodaaaa... śliczne nóżki :*

      Usuń
    3. Mysle,ze jest to kwestia przyzwyczajenia :),pochodzilabys troche i byloby ok:P

      Usuń
  30. Kochana schowaj te nogi bo mam kompleksy!! :( a spodni tak Ci zazdroszczę.. każdych jednych.. u mnie w mieście i okolicach takich fajnych, dopasowanych nie dostanę.. ;/ buziaki :* p.s uwielbiam tu zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje .. ciezko o naprawde fajne jeansy:( tez zawsze mam z tym problem.Teraz ratuje mnie Bershka i Stradivarius ale kiedys znalezienie spodni to byla meka :(.Buziaki;*

      Usuń
    2. Ja też mam zamiar się wybrać do Bershki, bo po Tobie widzę, że można fajnie się tam ubrać ;) a spodenki jeansowe robiłaś ze spodni?

      Usuń
    3. Nie zawsze ale generalnie mozna tam trafic fajne jeansy:).Spodenki sa oryginalne z Topshopu :)

      Usuń
  31. świetne szpilki Mohito:)))
    i Twoja figura:)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. do książeczki wojskowej? tzn? :-)))
    pracujesz w wojsku?

    świetne nowości! :D
    uwielbiam te Twoje biodróweczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Twoje mix-y zdjęć :) Jesteś cudowną kobietką! Ta uroda, figura! Tylko pozazdrościć :*

    OdpowiedzUsuń
  34. hey,nice pics,love the looks and you have amazing legs :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuje za komentarz :) A adidaski kupiłam po tym jak wypatrzyłam je u Ciebie na blogu :) Są super!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne zdjęcia.


    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).