Moje Serducha :* ;D

czwartek, 22 stycznia 2015

Nowy Rok ,Nowe Plany ;D

Hej kochane :* jak tam samopoczucie w Nowym Roku :D? Moje coraz lepsze.Nie chce zapeszac ale czeka mnie duuuzo zmian.Narazie ciichoszaa ;P.Ostatnio porobilam troche porzadków w szafach w zwiazku z czym pozwolilam sobie przygarnac kilka nowych "skarbów" .Czesc z nich dopiero do mnie przybedzie a czesc przedstawiam wam juz dzis :P 

1.Czerwona sukienka Missguided 
2.Torba pikowana na laptop Bershka
3.Czarna rozkloszowana sukienka z paskiem 
4.Komplet ecru (prezent urodzinowy od Mojego:*)
5.Czarna sukienka z dekoltem do pepka (prezent świateczny od Mojego:*)



























21 komentarzy:

  1. Kochana..schudłaś czy mi się wydaje? :D
    ale jak zawsze pięknie :) śliczne ciuszki i ta Twoja figurka :D
    Ale powiedz mi gdzie na przykład chodzisz w tej ostatniej kiecce? ja bałabym się że cycki wyskoczą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamcio ! Jakie śliczne sukienki !!
    A ten dekolt na ostatnim ? OBLĘD
    Komplet ecru jest cudny.... i cudnie lezy a Tobie !
    buziaki ! Spełnienia marzeń !

    OdpowiedzUsuń
  3. ta czerwona sukienka dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jakie odważne te sukienki :) Ty masz tak śliczną figurę że we wszystkim Ci ładnie :)
    Miałam tą torbę z Bershki i wsadziłam do niej kiedyś na wyjazd laptopa i tak mi sie spodobała że jak chodziliśmy zwiedzać to brałam ją ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, rozumiem :D u mnie tak samo :D
    pisiaj częściej tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sukienki pierwsza i druga powalają :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Drapieżnie i seksownie :D
    już chyba nie raz mówiłam Ci, że zazdroszczę figury i powiem to jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :) skąd ta czarna rozkloszowana kiecka z paskiem ? :) jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiona na allegro :) http://szafa.pl/c20446622-czarna-nowa-rozkloszowana-sukienka-z-paskiem.html mozna ja nabyc tu :)

      Usuń
  9. Masz piękną figurę i potrafisz to podkreślic! Brawo ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. sexownie wyglądasz :) czerwona i czarna z dużym dekoltem to moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się podoba czarna sukienka! Jest cudowna <3 a Ty wyglądasz w niej jak Bogini :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, nie chcesz może sprzedać tej czerwonej sukienki? możesz zdradzić ile kosztowała albo jak mozna ja nabyć? Wyglądasz w niej przeuroczo, zachwyciłaś mnie <3 gwiazdorsko we wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) mam na sprzedaz taka sama nowa sukienke z jedna roznica,nie ma kopertowego dołu :) jesli jestes zainteresowana napisz na akdols@wp.pl wysle zdjecia :)

      Usuń
    2. Ja mam taką samą jak czerwona tylko biała też cudna jak będziesz zainteresowana to napisz na klaudunia149@wp.pl

      Usuń
  13. Przepraszam, ale muszę to wiedzieć skąd jest czarna sukienka?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej,moge wiedzieć skad ten komplet ecru i czarna sukienka Z głębokim dekoltem? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej :) moge wiedziec gdzie idzie kupic tą czerwona sukinke? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misquided :-).. Musisz szukać na zagranicznych stronach :-)

      Usuń
  16. skąd komplet beżowy! ?:) przepiękny :) wystawiasz gdzies ubrania, bo masz świetny gust chętnie coś kupię :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).