Moje Serducha :* ;D

piątek, 14 września 2012

Moje pierwsze rozdanie oraz wrazenia po keratynowym prostowaniu włosów :)

Hej dziewczynki ;* tak jak obiecałam jestem tu po pierwsze,zeby oficjalnie rozpoczac pierwsze na moim blogu rozdanie oraz by podzielic sie z wami wrazeniami na temat keratynowego prostowania włosków, ktore dzis wykonała mi Pani z Wrocławia.Najpierw jednak rozdanie :).Zasady beda proste i jasne.Organizatorką oraz sponsorem paczuszki kosmetyków oraz naszyjnika jestem ja.Wszystkie produkty sa oczywiscie nowe.Zasady,ktore nalezy spelnic aby wziać udział w konkursie sa nastepujace

1.Musisz byc publicznym obserwatorem mojego bloga
2.Zamiescic na swoim blogu notke ze zdjeciem informujacym o konkursie oraz linkiem do mojej strony
3.Zostawic ponizej komentarz z nazwa pod jaka obserwujesz moj blog,linkiem do notki,w ktorej informujesz o konkursie oraz adresem e-mail :)

Ogłoszenie wyników 15.10.12 tutaj oraz poprzez wysłanie e-maila do zwyciezcy.POWODZENIA !:*

Do wygrania paczka składająca sie z
1.Pogrubiajacy tusz do rzes
2.Lakier do paznokci
3.Rzesy w kepkach+klej
4.Naszyjnik
5.Błyszczyk do ust
6.Jedwab do włosów

Przejdzmy teraz do prostowania keratynowego.Preparat,ktorym mialam robione wloski nazywa sie

QOD Max OrganiQ 

Sam zabieg trwa od 2-3 godzin i w przeciwienstwie do zabiegu ENCANTO nie niesie za soba wielu nieprzyjemnych efektow ubocznych czyli mnostwa smrodu dymu i piekacych,lzawiacych oczu.Pani,ktora robiła mi zabieg powiedziała,ze kiedys na poczatku pracowała na encanto ale po dluzszej obserwacji doszla do wniosku,ze preparat niszczy wlosy poza tym niestety jest szkodliwy dla zdrowia...

 krótko o preparacie:

QOD OrganiQ to kompozycja aminokwasów, białek i pielęgnacyjnych olejków roślinnych, które poddane redukcji do rozmiaru nanocząstek dogłębnie przenikają do podstawowej struktury włosa. W ten sposób spektakularnie wygładzają włosy (efekt jest podobny do tego osiąganego przez zabieg 
typu “anti-frizz”) 
QOD Max o pH 2.5 i zapachu czekoladowym.
Terapię opracowano na bazie aminokwasów, białek i olejków z nasion Amazonii, które ulegają redukcji w procesie nanotechnologii. Keratyna Max stworzona została na bazie ekstraktu z kakaowca. W swoim składzie zawiera polimery filmotwórcze, które chronią przed działaniem ciepła prostownicy i suszarki jak również hydrolizat czystej keratyny, witaminy, ekstrakt z kakaowca, kolagen i mieszankę silikonów. QOD Max w 60 % zapewnia prostowanie, zaś w 40% regenerację włosów. Wygładza i dodaje blasku.   

Po zabiegu moje włosy rzeczywiscie odzyskały witalnosc nie pamietam,zeby kiedykolwiek byly tak lejace i blyszczace.Generalnie bez uprzedniej godzinnej stylizacji wygladały jak stóg siana.Krecily sie ,puszyly a nawet po uzyciu prostownicy do idealu bylo im daleko poniewaz mimo,ze laskawie sie wyprostowały to byly po prostu sztywne...:/ .Na dzien dzisiejszy jestem bardzo zadowolona o dalszych spostrzezeniach bede informowała was na biezaco. 

Zabieg wygladał tak : 
1.Mycie 
2.Suszenie 
3.Nałozenie preparatu (tak jak przy farbowaniu) 
4.Suszenie 
5.Prostowanie  

Piekny zapach ,milo i przyjemnie ;) 

rezultaty ;) 









37 komentarzy:

  1. no no super :)doczekałam się:D

    ile ta przyjemnosc kosztowała? i ile ma utrzymać się efekt? :)

    widzę, że masz tatuaż na łopatce- co przedstawia? ja miesiąc temu robiłam mój pierwszy tatuaż- na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. www.blackk-swan.blogspot.com

    http://blackk-swan.blogspot.com/2012/09/remontrozdanie.html

    e-mail: sznurki14@wp.pl

    Chyba sama skuszę się na to kreatynowe prostowanie włosów ,bo efekty są mega. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale gładziutkie i błyszczące włoski! :D Ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy fantastyczne-błysk i takie proste,obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się długo zastanawiałam nad tym zbiegiem ale w końcu zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa włosyyy zarąbiste !


    pod nazwą: carolliness
    o konkursie pod linkiem: http://carolliness.blogspot.com/2012/09/nowy-nabytek.html
    e-mail: carla260290@wp.pl

    włosy są naprawdę genialne .. :)) pozazdrościć..

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku ale Twoje włoski lśnią! widać że zabieg super :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjj piękny efekt uzyskałaś na włosach :) Ja jestem już po dwóch dekolaryzacjach i moje włosy aż proszą się o pomoc :( jaka cena jest takiego zabiegu?

    http://linde-lo.blogspot.com/ - Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kosmetyki ;)ale ci się błyszczą włosy^^
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow śliczne masz te włosy:)Z tego co wiem to po keratynowym prostowaniu trzeba używać specjalnego szamponu i odżywki żeby efekt dłużej się utrzymywał:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki oby jak najdłużej efekt się utrzymał:)Ja zawsze miałam swoje proste druty aż zachciało mi się styling a teraz żałuję bo po pierwsze zniszczyło mi to włosy a po drugie ten styling nie chce mi zejść i ciągle na końcach mi się wywija i muszę ciągle używać prostownicy a miałam takie ładne włosy:(No ale kobieta zmienną jest:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawaj znać czy efekt jest trwały i jak ogólnie będzie się spisywał (jeśli możesz oczywiście) bo sama zastanawiam się nad takim zabiegiem :) Ale przyznać muszę, że twoje włosy teraz wyglądają pięknie i zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyróżniłam Cię u siebie na blogu zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana moja oczywiscie biore udział w rozdaniu:)
    oczywiście obserwuje cię he :) dodam notateczkę

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jaki efekt będzie z biegiem czasu, bo znam osoby po keratynowym prostowaniu, którym efekt utrzymał się tylko kilka dni :O

    OdpowiedzUsuń
  16. Ok. ok... wiesz co wyobraz sobie ze ja dzisiaj jestem w warszawie, i bylam w centrum handlowym w H&Mie i zadnych ramonesek nie mieli ! wiec tez nie moglam zbadac sie ani w tej ani w tej ... :(( odnosnie keratynki bedzie doobrze ;)) a jak nie za pierwszym to za drugim ;))

    pozdrowki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, Twoje włosy wyglądają teraz naprawdę pięknie! Błyszczą się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A no właaaśnie, właaaśnie, teraz to ja nie będe miała okazji już myślę śmigać po sklepach więc możliwe zaryzykuję i kupię tą za 100 z eko skórki.. i ten rozmiar S


    niom,

    pozdrówki !

    OdpowiedzUsuń
  19. masz bardzo ładne włosy :C zazdroszczę !
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pięknie błyszczą Twoje włosy :)

    Poza tym informuję że zostałaś słodko wyróżniona odznaczeniem So Sweet Blog Award http://ladysummer86.blogspot.com/2012/09/so-sweet.html
    Zapraszam do zabawy! Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Włosy MEGA - Aluś wyglądasz wspaniale!!!

    Obserwuję pod nazwą: Karolina Magdalena Chmielewska
    Notka boczna o konkursie pod linkiem: http://kmchphotography.blogspot.com/
    e-mail: kmch.photography@gmail.com

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak dawno mnie tutaj nie było, a tu bum wchodze i rozdanie mnie wita ;) Przyznam, że zachęciły mnie do niego te kępki rzęs, których nigdy nie próbowałam a zawsze chciałam przetestowac na turnieju ;)

    Obserwuje jako : Karolina
    notka dotycząca rozdania: http://zielonkawa.blogspot.com/2012/09/tak-zle-tak-niedobrze.html
    e-mail : karolina.zielony@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. niunia napisz mi jak z trwaloscia takiego zabiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne włosy :)

    obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne włosy :D
    Obserwuje jako : Vinova .
    E-mail : vinova22@gmail.com
    brak bloga ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Ewka501
    Mail ewka501@op.pl
    dodałam Baner zamiast notki mam nadzieję że się nie obrazisz: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam bloga
    ale obserwuje jako Ania Kowalska
    mój e mail - fasjonpasjon@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę jest taki efekt??? Też tak sprubuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest super:) oczywiscie po umyciu wlosy nie sa idealnie proste ale poprawa kondycji wlosow jest naprawde olbrzymia :)

      Usuń
  29. gdzie kupiłaś tego QODa? ja stosowałam encanto ale smrod straszliwy teraz chcialabym cos lzejszego. Ile placilas? robilas w salonie jako usluge czy kupilas keratyne i udalas sie do zaprzyjaznionej fryzjerki. Bardzo prosze o odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kupiłam :) zawsze robie u osob ,ktore sie tym zajmuja aktualnie korzystam z usług https://www.facebook.com/pages/Studio-Keratin-Dr-AKamma/117432445072094?fref=ts ENCANTO nie uzywam i czytalam wiele niepochlebnych opinii na jego temat,poza tym nie jest przystosowany do wlosów europejek;)

      Usuń
    2. daleko mi do Wrocławia:( jestem z Gdańska, sama bym przeprowadziła chętnie ten zabieg ale nie wiem gdzie robią Qodem. moglabyś napisać czy Twój zestaw prostujący to to samo -> szampon oczyszczający - Krok 1 keratyna EXTRA MAX lub RED lub GOLD ORGANIQ – Krok 2 Czy potrzebne jest coś jeszcze? Ile trzyma Ci się ta keratyna? Mogłabyś dodać wpis na ten temat?:)

      Usuń
    3. http://www.cocochoco.pl/ aktualnie moja fryzjerka robi tym preparatem poprzednio robilam Quodem ale nie jestem Ci w stanie napisac czy to ten bo nigdy nie robie sama wiec az tak sie nie przygladalam.Poza tym Quodem robilam za 1 razem i efekt byl o wiele słabszy niz teraz kiedy stosuje http://www.cocochoco.pl/. Najlepiej jesli poszukasz w Gdansku jakiejs specjalistki od tego zabiegu :).Samej odradzam robic bo mozesz zrobic zabieg za blisko skory glowy i wygladac jak zmokla kura.Mi sie trzyma tak ok pol roku a wczesniej mialam krecone siano.Nie wyobrazam sobie juz zycia bez tego zabiegu ;)

      Usuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).