Moje Serducha :* ;D

sobota, 29 września 2012

Outfit Mix i moje niefotogeniczne zakupy :D

Czesc dziewczynki dzis tak na szybciutko fotkowy Miks z całego tygodnia oraz moje nowosci i uciekam na spacerek korzystac z ostatnich pewnie juz tak pogodnych dni ;)

Zwyklaczek :)

Bejsbolówka allegro
Jeansy Bershka
Trampki no name











Mój nowy nabytek czyli mankiet ,cuff czy jak tam kto woli po prostu szeroka bransoleta :D


Kolejny zwyklak  ;)

Body Pimkie
Marmurki H&M
Cichobiegi allegro



 Oraaaaazzzz moje niefotogeniczne zakupy.Bardzo sie starałam ale nie wygladaja zbyt przekonujaco ;D ..

Oficerki Stradivarius,które na tym zdjeciu wygladaja jak jakies zdechłe dermoszpanki :D na szczescie w rzeczywistosci sa o wiele ladniejsze ;)

 Biała klasyczna bluzeczka Pull and Bear ;)
 Kupione na allegro "snejki" z Bershki :D
 na kims wygladaja one tak:P przyznaje sie bez bicia,ze ukradłam to zdjecie z internetu :D
 Bluzka z materiału jakby hmmm cieniutki sweterek Bershka
 Skórzane spodnie Stradivarius (w tle posciel w baranki haha )
 Legginsy ze skórzanymi wstawkami Stradivarius

Tutaj na zyczenie jednej z moich czytelniczek ramoneska H&M z paskiem (zdjecia nie powalaja wiem... ale musiałam uzyc samowyzwalacza) 







A na koniec mój ryjek dla was :D ;***

50 komentarzy:

  1. I love your style :)
    awesome post!

    http://bubblemylicorice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zwyklaczki :) Świetnie wyglądasz w tej baseballówce. Zakupy rewelacja! Też poluję na takie bransoletki, głównie na złotą. No i przeurocza pościel :) Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie :)buty sa super

    OdpowiedzUsuń
  4. Oficerki uwielbiam i wcale nie wyglądają jak ,,zdechłe dermoszpanki" ;D Kochana chyba okradasz stale bank bo tyle masz tych ciuszków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bejsbolówka i cichobiegi ;) ale najlepszeee sa kozaki :) prawie idealne, bo moim ideałem są identyczne tylko z grubym suwakiem z tyłu<3 ale tymi tez bym nie pogardziła :D Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie outfity <3 i kozaczki ;) uwielbiam Twoje rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bejsbolówka rządzi, chyba sama też sobie taką sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy, spodnie z allegro są boskie, też takie chcę!!

    OdpowiedzUsuń
  9. te oficerki sa super! podobaja mi sie tez mega spodnie z bershki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyglądasz:0 super zestaw:) piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bejsbolowka mega :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra zakupy ! I fotki wyszły Ci bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu jakie zakupy <3 <3 same cuda!!!!
    uwielbiam takie klasyczne bluzki i leginsiorki :)

    ps. zakupy może i mało fotogeniczne ale za to Twoja buzia mmmmmm bardzo pstrykaśna :*
    Dokładnie trzeba korzystać z takich cudownych słonecznych dni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakupy, tez zwyklaka kupilam ostatnio - białą bluzke oversize na szafie ;) ciekawe jak prZyjdzie ..

    Ramoneska, dziękuje za zdjęcia, walczyłam, ale ktoś mnie przebił na ost chwilę. :(

    super styleeeeeeeeeee ! :)) pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your style and your outfits are so fantastic!
    You have to try yourself on Lookly:
    http://www.huliganjetta.com/lookly.html

    OdpowiedzUsuń
  16. super zakupy, masz styl!!:D:D:D a to zdjecie należy do anxi panxi, równie zaje.bistej stylówy jak Ty ;D chciałam Ci powiedzieć że przez Ciebie zbankrutuję, nie dość że kupiłam sobie spódniczkę którą Ty miałaś to i szpilki nude a planuję nowe spodnie z zipami i dużą pikowaną torbę!!!!;D To Twoja wina!!!!;D

    OdpowiedzUsuń
  17. buty *.* mega mega :) uwielbiam takie bluzeczki i sweterki z delikatnych tkanin :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Very nice!!!
    http://solaanteelespejo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakupy świetne, proste i zawsze się sprawdzą :) A takie oficerki uwielbiam !:) Pozdrawiam piękna !

    OdpowiedzUsuń
  20. wężowe spodnie, buty, twoje nogi, twoje paznokcie, twoje rzęsiska - MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie ubrabka sa sliczne. Nie moge sie napatrzec. Na bloga trafilam przypadkiem i bardzo sie ciesze bo twoj styl mnie powala :-D mam pytanko moglabys podac namiary na ta bejsbolowke bo szukam na allegro ale boje sie ze trafie na jakies badziewie a twoja widac ze jest idealnie dobrana :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aha i jeszcze jakbym mogla cie prosic zebys podala mi jaki masz rozmiar bo dopatrzylam sie ze nosisz xs/s zupelnie jak ja:-) i byloby mi latwiej dobrac. Z gory dziekuje i czekam na odp bo nie ukrywam ze bardzo mi zalezy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/listing/user.php/run?p=1&string=bejsbol%C3%B3wka&us_id=9741959 tutaj jest lind do sprzedawcy u którego kupowałam i jego bejbolówki,co prawda nie ma juz mojego koloru ale jest jeszcze ten sam model w innym.Ja mam rozmiar 36 i jest ok 34 bylaby zbyt obcisła i glupio by to wygladało ;) pozdrawiam :)!

      Usuń
  23. Wężowe spodnie są świetne!
    Dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam!

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bradzo piękne masz te ciuszki, wszystkie cudo! ;* ZAPARSZAM SERDECZNIE DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja ci zazdroszczę figury, świetnie wyglądasz ciuszki też ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  26. bejsbolówka świetna! skórzane spodnie i legginsy wymiatają! udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ajjj, dziękuje kupiłam ja ! ;) a ona taka ciepła jest nada się na jesien teraz?


    buźki, dzięki śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale się obkupiłaś kochana:)Bejsbolówkę bym Ci ukradła i bransoletę i kozaki i w ogóle wszystko hihi:))

    OdpowiedzUsuń
  29. och cuda na patyku ;)) okularki są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. love your outfits! and great new stuff!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie podobają mi się te spodnie w wężowy wzór i "cichobiegi" :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie spodnie fantastyczne!!!

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  33. też lubię takie właśnie połączenie:)
    strasznie mi miło;* dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajne i w moim stylu zakupy ;)
    ramoneskę z h&m mam akurat taką samą, tylko, że burgundową.
    jeśli masz ochotę zobaczyć jak ją zestawiłam,
    zapraszam na mojego bloga:

    vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne rzeczy sobei nakupiłaś, spodnie wężowe i skórzane super
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne popelnilas zakupy hehe...bardzo podobaja mi sie te snejkowe legginsy:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Każdy outfit piekny,jak zwykle jesteś urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo, bardzo pozytywnie, świetny post! Cudownie wyglądałaś w tych 'zwyklakach' ! : ) I udane zakupy jak widać, byle wszystkie takie! : )

    OdpowiedzUsuń
  39. niuuuuuunia drogie byly te kozaczki?;-) piekne!

    OdpowiedzUsuń
  40. masz piekne dłonie z długimi szczupłymi palcami, do całowania i głaskania.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).