Moje Serducha :* ;D

wtorek, 18 września 2012

O włoskach i outficik :P

Stało sie :D- w niedziele pierwszy raz umylam wloski po keratynie,bałam sie strasznie,ze umyje i nagle sie okaze,ze czar prysnie :D.... jednak uffff tak sie nie stało.Wloski po umyciu oczywiscie leciutko faluja gdzieniegdzie(wygladaj to bardzo naturalnie) ale w zapomnienie odeszlo sztywne wysuszone sterczace na wszystkie strony krecone siano.Wloski sa mieciutkie,lsnia,wygladaja zdrowo latwo sie ukladaja.Dla mnie to cud poniewaz wydałam majatek na odzywki ampulki i inne takie NIC NIE POMAGALO :/ bylo wrecz coraz gorzej.Poza tym wlosy przestaly wypadac kepami.. .Mam tylko nadzieje,ze efekt utrzyma sie kilka miesiecy,napewno go powtorze:).Mam dla was rowniez outfit.Zwyklak ;).Zapraszam was rowniez bo udzialu w moim rozdaniu ponizej :)!  

Jeansy stradivarius
Torba atmosphere
Body atmosphere
Szpilki allegro




 Co powiecie na pudrowy róż :) Wibo:P
 a tak wygladaja moje wloski po samoczynnym wyschnieciu bez stylizacji :)





59 komentarzy:

  1. coraz bardziej przekonuję się do tej metody - zaraz zaczne szukac gdzie w okolicy mogę to zrobić:)
    outfit - skromny, zwykly - ale bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Keratyna jest dobra dla włosów :D.
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ty masz z natury krecone wlosy? ;) ile placilas za zabieg? ;) widze ze masz tatuaz na plecach ;) masz jeszcze jakies? przygotuj notke o tym ;) a lakier na paznokciach bardzo ladny, mam teraz podoby na paznokciach tylko, ze lekko wpadajacy we fiolet ;) błagam usuń weryfikacje obrazkowa ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. wow fajny efekt po tej keratynie. Sama się nad tym zastanawiałam. Na czym dokładnie polega ten proces? Jak sie to nakłada? :)


    zapraszam:
    www.monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci się włoski błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znalazłam już notkę z tatuazem ;) jest przesliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super outfit i masz piękne lśniące włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny prosty zestaw i śliczne włoski :) też mam ten lakier to paznokci ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te spodnie z suwaczkiem ! też muszę sobie jakieś sprawić bo zwariuje ... szukam i pustki ! lakier ładny, bo masz ładne paznokcie, mi się łamią i po kuracji micro cell 2000 (douglas 70zł) mi pomogło na pół roku, trzeba powtarzać kuracje, która trwa 3 tygodnia, ale zdziała cuda !

    Włosy faktycznie baja, jestem ciekawa jak długo Ci się utrzymają, jeśli w miare pół roku, może się skuszę ..

    Ile w końcu dałaś za swój zabieg ? ALe tak mówisz, czy naprawdę masz siano na głowie naturalnie, tak że nie ma przebacz nie ma wybacz hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka zgrabniutka! I jakie pazurki piękne! I włosy jejkuu! ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Outfit może i zwyklak ale świetny:)Lakier bardzo ładny i włoski ślicznie się błyszczą:)Ja właśnie mam dylemat czy nie przyciemnić swoich bo jak robię blond to mam strasznie suche a przy ciemnych są jak by zdrowsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw:))
    a co do zabiegu keratynowego to sama się zastanawiałam:))
    jakie są koszty?
    w sumie jedyne co mnie powstrzymuje przed tym to strach, że nic to nie da :/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. no super efekt po tej kreatynie !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe :) Słuchaj te prostowanie karatynowe to nie jakoś duzo ... ja myślałam, że cena do 600zł jest wiesz ? Ta moja koleżanka pracuje w b. drogim salonie ogólnie, ale muszę się jej dopytać jeszcze o cene bo mi nawet umknęło, a wydawało mi się że właśnie jak pierwsze o tej opcji słyszałam to, że krzyknęła jakoś że około 600zł ale nie chce okłamać w sumie, nie pamiętam dobrze ..


    Te body są genialne, chyba skuszę się na takie czarne :) ale mi się wydaje że na mnie jakoś nie będą tak ładnie się prezentowały .., powiedz mi jakich rozmiary kupujesz? bo ja chyba muszę S, Ty tą wąska jesteś w talii i ładna pupkę masz ;p ale te rozmiarowki bodów nie są przypadkiem zawyżone czy coś ?


    pozdrówki ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, też mam problem z wypadającymi włosami, które wypadają garściami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądają twoje włoski bo tym zabiegu , ja już od paru miesięcy się zastawiam czy go zrobić i nie wiem... podobno jak efekt się wypłuka włoski są jeszcze bardziej zniszczone niż przed :(( Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://niusia20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolor lakieru ;) ja właśnie zwykle takiego używam :)

    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja ; )
    I kolorek lakieru do paznokci ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja właśnie lubię takie zwyklakowe outfity:) kurde włosy rzeczywiście prezentują się super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ktoś tu chyba bardzo lubi body :)
    Nie mam żadnego, ale chyba się na jakieś w końcu skuszę bo zafascynowałaś mnie nimi.
    Świetny "zwyklaczek", który nie do końca jest taki zwykły, dołożyć dodatków i strój idealny na piątkowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taką samą torebkę :D
    Świetne masz te body :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten sam lakier do paznokci już mi się kończy, uwielbiam go :) świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To dobrze, że uzyskałaś wreszcie wymarzony efekt :) Włoski rzeczywiście się błyszczą i nie wyglądają na pewno a suche ;) Ostatnio tyle sie naczytałam na blogach o włosach, że chyba sama zacznę o nie wreszcie dbać ;) I pięknie wyglądałas jak zawsze ;) Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  24. ojejku ale Twoje włosy lśnią!!!! i mamy taką samą torebeczkę!!! outfit bardzo mi się podoba- buciki-cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ah jak dobrze ci zobaczyć w świetnej formie ;) jestem zakochana w okularach i szpilkach ;)

    http://agnieszkatutajniemieszka.blogspot.com/2012/09/wrociam.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie "zwyklaki" Całość kobieca, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedy kupiłaś jeansy ? :D ładne ! ja również myślę o tym zabiegu....hmmm...trza zacząć zbierać kase ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansy kupiłam jesli sie nie myle w lipcu ale ostatnio jak bylam w stradi jeszcze byly dostepne :P,zabieg naprawde przyniosł efekty,wiec polecam :P

      Usuń
  28. mogłabyś wrzucić link tych butów na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/bezowe-czolenka-beige-10-cm-szpic-szpilki-nude-37-i2629974268.html

      tutaj sa moje ale jest jeszcze rozmiarówka w razie wu wystarczy wpisać w czólenkach "szpic nude" buziaki:)

      Usuń
  29. hej na blogu bodyy-rockk.blogspot.co.uk jest nowy post było by mi miło jeśli wejdziesz zawsze
    możesz znaleźć coś dla siebie
    dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aha, aha .. no właśnie ... zależy od keratyny, salonu, jak się cenią. No coś Ty duzo właśnie na allegro jest rozmiarówek S tych bodów czarnych, ale mają na dole małą brylancikową aplikację, z tej serii kupowałaś ? nie wiem na co się skusić .. ja w talli w tej najwęższej części mam 70cm nigdy nie miałam węższego wcięcia i moje zebra są szeroko też ustawione. , ile Twoje body maja od pachy do pachy cm ? może w ten sposób coś wywnioskuje ..

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale kwas ... Na allegro są tylko eski i elki... obawiam się jednak tej elki wiesz talia talią, ale np ja mam piersi mniejsze od Ciebie i może tu wisieć .., a powiedz mi dłogość rękawa tej Tw. eLki to ile ..? hmmm.. nie wiem co robić.

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie błyszczą Ci te włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  33. http://allegro.pl/show_item.php?item=2635989240 myślisz że te będą dobre ? na pewno ? hehe, waham się, ale cóż... zaufam Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczne wlosy:) i lakier i outfit:):)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale ślicznie wyglądasz ! :) piękny kolorek lakieru, właśnie takiego szukam. Jaki to numerek? :))
    obserwuję i będę zaglądać tu częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiesz co ja byłam z nią w kontakcie odnośnie tych numeracji, po czym poprosiłam o wymiary, a ona, że wszystko jest na aukcji, a ja że nastąpiła pomyłka, bo S od pachy do pachy ma 34cm, a L ma 32cm, to ona że innym razem bo nie ma tych bodów ze sobą, tak tez poczekam, ale zamierzam wylicytować je u innej użytkowniczki, gdzie nie ma wypisanych wymiarów tylko że rozmiar S i dopisała, że ona nosi S i były dobre, ale na M będą bardziej opięte.. :) chyba wezmę się za nie. ? ...

    dzięki za poświęcenie czasu i pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. I loveee the open back to your shirt. And the light pink color of your nailpolish. Simple chic girl ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowny kolorek lakieru! :)


    Kochana, KONKURS na moim blogu! do wygrania dowolny zegarek i dowolna bransoletka! :) zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie błyszczą Ci się włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  40. masz przepiękną figurę ;) zestaw ładny a włoski widać, że zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne jeansy i ładny kolor lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi się minimalizm w ubraniu :) Żadnych zbędnych wisioreczków, duperelków ;) A włosy śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny outfit!
    Z wielką przyjemnością dodaję do obserwowanych! ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny zwyklaczek,wyglądasz ślicznie.Też bym chciała żeby moje włosy tak lśniły,może się kiedyś zdecyduję na ten zabieg,muszę tylko się zorientować jaka cena w mojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  45. gdy moje włosy zaczęły wypadać garściami pomógł mi Merz Special i naturalna maska do włosów, o której wspomniałam u mnie na blogu. Trafiłam tutaj dzięki wyróżnieniu Twojego bloga przez Primes:)

    OdpowiedzUsuń
  46. jeśli są aż takie efekty to i ja wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo ladna stylizacja, klasyczna :)

    obserwuje, zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Prezada,

    Sou fotógrafo no Rio de Janeiro, Brasil.

    Acabo de ver o seu blog, e todas suas fotos. Fiquei encantado com sua beleza, sua esponteneidade, você realmente tem uma beleza muito particular.

    Parabéns também ao seu fotógrafo que é excelente,

    abs,

    Nilson Soares
    www.baiaodeideias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow, jaką ty masz świetną figurę, zazdroszczę, ja jestem właśnie na diecie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).