Moje Serducha :* ;D

środa, 23 marca 2016

Mały mix ;D

Hej kochane :* jako,ze juz jedna noga jestem w Holandii (czas blogiego lenistwa zakonczy sie po świetach) postanowilam wrzucic maly miks zdjec :).Urlop w Polsce minal nam blyskwicznie.Pewnie dlatego,ze sporo podrozowalismy :).Pierwszy raz odwiedzilam polskie morze zima i musze przyznac ,ze bylo swietnie. Hel to miejsce ,ktore polecam wszystkim amatorom spokoju.Wieczory spedzane na plazy w oddanych do uzytku chyba niedawno wiatrolapach byly PRZECUDOWNE <3 .Polecam wam rowniez z calego serca restauracje Kutter .. juz tesknie za ich przepysznymi obiadami <3 .Odezwe sie niebawem z Holandii .

WESOŁYCH ŚWIAT !!! :*



















10 komentarzy:

  1. Ty Laseczko :)
    Ja zimą jeszcze nad morzem nie byłam, może kiedyś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zawsze mnie ciekawi jak to jest nam morzem zimą :)
    Wesołych Świąt kochana:)
    Cieszę się że jesteś szczęśliwa i że tak dobrze Ci się układa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie razem wyglądacie, serdecznie was pozdrawiam! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm currently using this and really loving it :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Jezu ! Tyle czasu a Ty jeszcze nowego posta nie umieściłaś .... Boskie fotki :)))) Zapraszam do siebie www.ajamj.blogspot.com . całuski&uściski ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy kolejny post? masz instagram ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana co tam u was ?
    Mam nadzieje że wszystko w porządku :)
    Wracaj na bloga bo się stęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. અમે વિવિધ સ્વાસ્થ્ય સમસ્યાઓ સારવાર માટે, એક દવા છે કે પૂરી પાડવામાં આવી છે અને અનાજ રોગ સંપૂર્ણપણે ઇલાજ કરી શકો છો ઉપયોગ કરીને એક ઉપાય છે.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).