Moje Serducha :* ;D

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Kochani chciałabym podzielić się Wami wrażeniami z najpiękniejszego dnia w moim życiu - 24.08.2019 wzięłam z moim ukochanym partnerem upragniony ślub. Od samego rana zapowiadał się piękny, słoneczny i gorący dzień.
 Podczas ceremonii w Urzędzie Stanu Cywilnego, po 5 latach związku, POWIEDZIELIŚMY sobie  - "TAK". Po skończonej ceremonii ślubnej udaliśmy się na salę do Restauracji Dwór Spalice, gdzie czekał na nas profesjonalny duet Dj'ów Raf&Mike. Duet tworzą Rafał i Michał doświadczeni DJ z bardzo długim stażem i bogatym doświadczeniem.
Na początku duet przywitał nas oraz naszych gości marszem weselnym. Przez mikrofon Rafał złożył nam życzenia, po czym oznajmił, że za chwilę zaśpiewamy gromkie sto lat młodej parze  i zaprosił mężczyzn, aby podeszli do stolika i podali lampkę szampana wszystkim kobietom. Nadszedł ten czas, cała sala w kołeczku wypełniona czekała, by zaśpiewać z uśmiechem Sto Lat za nasza nową drogę życia. Wszyscy gotowi do zaśpiewania sto lat? Zapytał Rafał, po czym nasi goście oznajmili - Tak!!!! W tym momencie zagrany został podkład, a wszyscy śpiewali razem z duetem Raf&Mike.
Po odśpiewaniu, DJ zaprosił wszystkich na obiad. Kiedy wszyscy zjedli nadszedł długo oczekiwany moment, zwany pierwszym tańcem młodej pary. Ten szczególny moment wzruszający nie tylko dla młodej pary ale i dla gości..W głośnikach usłyszeliśmy wybrana przez nas romantyczna piosenkę. DJ zaprosił wszystkich gości na sale, a my mogliśmy zacząć tańczyć,przywitani brawami. Po tej wspanialej chwili DJ zaprosili wszystkich do zabawy. Zaczęli blok muzyczny od najlepszych hitów lat 80-tych, 90-tych, Italo Disco, Disco Polo, Polska muzyka,  aż po nowsze utwory z list radiowych, które są na czasie. Muszę przyznać, że ten duet wie, co robi, wie jak grać, jak dobierać utwory, kiedy goście są na parkiecie. Bogaty repertuar muzyczny i naprawdę bardzo dobrze wyselekcjonowane utwory sprawiają, że z parkietu nie chce się zejść.
Mają niesamowite poczucie smaku i stylu w tym, co robią. Posiadają profesjonalny sprzęt OŚWIETLENIOWO-NAGŁOŚNIENIOWY, dzięki czemu na sali tworzy się niepowtarzalny klimat. Byłam naprawdę pod niesamowitym wrażeniem.
 Wszyscy zaproszeni goście bardzo chwalili, muzykę, sprzęt oraz to jak dzięki naszym DJ'om impreza została prowadzonana. Z całego serca polecam ich, jeśli organizujesz dowolną imprezę okolicznościową. To naprawdę bardzo dobry wybór i nie będą to zmarnowane pieniądze..  Wynajmując ich na przyjęcie weselne, nie musiałam się niczym martwić, jeśli chodzi o oprawę muzyczną i samo prowadzenie.. Nie dość, że świetnie grają są prawdziwymi wodzirejami.. Przed weselem omówiliśmy listę piosenek, które chce usłyszeń, z całą resztą zdałam się na profesjonalistów i była to świetna decyzja.Wybawilam się za wszystkie czasy❤️❤️❤️❤️🍾🍾🍾🍾🍾. Ten dzień zostanie na długo nie tylko w naszej ale i naszych gości pamięci.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, zapraszam Cię na ich oficjalną stronę

  https://www.djrafandmike.pl









niedziela, 19 stycznia 2020

Pomoc dla dzieci z Kenii

Kochani zapraszam was serdecznie do wzięcia udziału w akcji zbiorki pieniążków na artykuły szkolne dla dzieci ze slumsow w Kenii. Zapraszam równiez do polubienia strony humanitarian_servant na instagramie. Pomagajmy
❤️❤️❤️❤️


https://zrzutka.pl/ywn3r6



Jeśli macie jakiekolwiek pytania chętnie odpowiem akdols@wp.pl 

środa, 23 marca 2016

Mały mix ;D

Hej kochane :* jako,ze juz jedna noga jestem w Holandii (czas blogiego lenistwa zakonczy sie po świetach) postanowilam wrzucic maly miks zdjec :).Urlop w Polsce minal nam blyskwicznie.Pewnie dlatego,ze sporo podrozowalismy :).Pierwszy raz odwiedzilam polskie morze zima i musze przyznac ,ze bylo swietnie. Hel to miejsce ,ktore polecam wszystkim amatorom spokoju.Wieczory spedzane na plazy w oddanych do uzytku chyba niedawno wiatrolapach byly PRZECUDOWNE <3 .Polecam wam rowniez z calego serca restauracje Kutter .. juz tesknie za ich przepysznymi obiadami <3 .Odezwe sie niebawem z Holandii .

WESOŁYCH ŚWIAT !!! :*



















wtorek, 26 stycznia 2016

Zestaw sylwestrowy i małe co nie co :D

 Hej kochane ;* wracam do was z outfitem sylwestrowym i ostatnio zakupionymi nowosciami  m .in nowym lapkiem :D.Sentyment do mojego poprzedniego starego ale sprawdzonego Acera byl na tyle silny,ze nastepny posiada to samo logo :D.Jesli ktos szuka lekkiego starannie wykonanego sprzetu szczerze polecam <3 .Poza tym wpadlam w maly wir zakupow :D .. niestety nie udalo mi sie wszystkiego uwiecznic wiec bede stopniowo uzupelniac nowosci.Wciaz jestem na etapie poszukiwania idealnych jeansow... kiedys moim ratunkiem byla Bershka ale ostatnio jakos wszystko co mierze ma jakas "niewybaczalna" wade :D...

Mix foto :D 

Kwiat od Lubego :D
 Prezent od "Teściowej"

 Sylwestrowo




 Floral H&M





 Długo poszukiwana nerka Mohito





Zakupy <3


 Moj Maluszek :D




środa, 16 grudnia 2015

Nareszcie w domu ..

Hej kochane moj blog ostatnio kuleje i prawde mowiac nie ma szans na szybka zmiane :) poki jestem w Polsce notki beda sie pojawiac niestety po powrocie znow zadko bede miala okazje zajmowac sie pisaniem... .Prawda jest niestety taka ,ze brakuje na to czasu ale przede wszystkim sil.Praca + codzienne obowiazki.Zycie za granica znacznie rozni sie od tego w Polsce  ;).Mimo wszystko wlozylam w bloga dosc duzo serca wiec napewno nie chcialabym go porzucic.W dzisiejszej notce skupie sie na nadrobieniu zakupowych nowosci ;).Zaczynajmy :D....


Cos wygodnego czyli luzne dresiki ;)


Sukienka Asos by Aqua kupiona z mysla o weselu siostry ;).. czeka na inna okazje :D 
Naszyjnik xxl  <3 




Kosmetycznych nowosci kilka ;) 
1.Bronzer Bahama mama ,kosmetyk kultowy ;) ... jestem jego posiadaczka pierwszy raz i z czystym sumieniem polecam ! Piekny kolor,zero pomaranczowych tonów ! 
2.MF znany chyba wszystkim podklad ,ktory jak dla mnie jest swietnym korektorem :D 
3.Jeszcze nie wyprobowany acz zachwalany samoopalacz Avon :D



Nareszcie mój <3 pierscionek zareczynowy Aimor .... niebawem prezentacja :P

Bluza terranova

Ostatnio mam faze na odkrywanie zapachów Avon ;).. Macie jakies ulubione zapachy?



Piekne proste kozaki za kolano marki Zara <3 milosc od pierwszego wejrzenia :P


 Sukienka floral H&M


Prezent od ukochanego na urodziny ;) -krótka swietnie skrojona ramoneska Zara



Zestaw do ssushi od mamy <3

 Zestaw koszulek H&m :D

Kolejne do kolekcji cudowne sandałki Zara (posiadam wersje czarna i szczerze polecam ) :D
  Sukienka z glebokim dekoltem Oneness

 Złoty zegarek Asos od Misia  <3

 Cos na zimne dni :D...