Moje Serducha :* ;D

środa, 20 czerwca 2012

Prostownica FHI Heat Platform

Moje drogie dziewczynki dzis postanowilam podzielic sie z wami moja opinia na temat ponoc jednej z najlepszych prostownic;) (pisze ponoc, poniewaz nie wiem jakie sa inne z wysokiej półki).Wczesniej uzywałam juz kilku prostownic poczynajac na zlomkach z marketow wiele lat temu ktore z wlosow robily po prostu siano poprzez awans na pierwsze niby ceramiczne ktore w porownaniu ze zlomkami rzeczywiscie byly cudem techniki a konczac na babyliss pro a dokladnie na
Titanium Pulse BAB2091E prostownica tytanowo-ceramiczna BaByliss Pro

Titanium Pulse BAB2091E prostownica tytanowo-ceramiczna BaByliss Pro.   

Babyliss mialam ze wszystkich poprzedzajacych moja obecna Fhi która prezentuje sie tak 


najdluzej.Musze przyznac ze sluzyla mi naprawde dobrze prostowała włoski na tzw druciki i efekt przy sprzyjajacych warunkach utrzymywał sie do nastepnego mycia.Po zakupie fhi babylisska powedrowała do nowej wlascicielki ktora jest rownie zadowolona z niej jak ja i mysle ze mimo swojego wieku(ok 4 lat) spokojnie jeszcze jej posluzy.Jednak do rzeczy czym moim zdaniem zasadniczo rozni sie fhi od babyliss??Prostuje wlosy rownie dobrze,efekt rowniez utrzymuje sie do nastepnego mycia jednak zdecydowanie mniej wysusza wlosy !!! Co dla mnie jest ogromnie wazne poniewaz niestety ale jestem nieszczesliwa posiadaczka wlosow powykrecanych na wszystkie strony swiata falujacych,szybko przesuszajacych sie z mocna tendencja do sianowacenia przy koncowkach oraz wypadania:/... .Zawsze marzylam o prostych ciemnych blyszczacych wloskach niestety natura mnie nie obdarowała;).Teraz kilka informacji w skrócie. 

Babyliss   

plusy 

wytrzymała  
prostuje na druty 
zakres temperatury do 230 stopni  
posiada w komplecie ala skorzane pudelko z magnetycznym zapieciem  
cena ok 280 zł

minusy 

dosc ciezka 
czasem zdarza sie jej wyrwac wlos 
troszke przesusza przy czestym stosowaniu  
niezbyt szybko stygnie

oceniam na 4+

FHI 

plusy 

lekka 
szybko stygnie 
dobrze prostuje 
nie szarpie wlosow 
nie wysusza ich 
zakres temperatury do 232 stoni  
mozliwosc krecenia loków

minusy 

jest lekka ale.. nie wiem czy az tak wytrzymala (zobaczymy z czasem) jednak mam wrazenie ze jest delikatniejsza i przy upadkach moglaby szybciej zejsc ;D  

nie posiada w komplecie pudelka poza tym kartonowym  

utrudniona dostepnosc oraz cena ok 470-500 zł  

oceniam na 5+

Czy warto ?

Moim zdaniem tak poniewaz dla mnie bardzo istotne jest ograniczenie nadwyrezania moich i tak juz niesfornych kosmykow do minimum.Czy jest moim ideałem?Nie,ale w skali od 1-6 daje jej 5+.Mam nadzieje znalezc kiedys taka ktora nie dosc ze idealnie i na dlugo wyprostuje to jeszcze mocno je nablyszczy.Jednak nie wiem czy taka istnieje jesli tak dajcie znac :D... .Fhi troszke za mało nablyszcza,za co 6 nie otrzyma:P.Jednak jesli ktos ma wlosy zdrowe bez tendencji do przesuszania oraz rozdwajania koncowek i ograniczony budżet mysle ze smialo moze poprzestac na babyliss:). 

Buziaki mam nadzieje ze komus sie przydadza moje wypociny poczatkujacego recenzenta ;D :****!

 




8 komentarzy:

  1. Staram się unikać prostownicy bo strasznie włosy się niszczą,ale od czasu do czasu czemu nie :) Wyprostowane włoski wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze nie wymyslili takiej ktora wogole by nie niszczyla ;)

      Usuń
  2. Ja tez uzywam prostownicy,moja jest od Remingtona i sprawuje sie bardzo dobrze juz drugi rok;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę już zmienić swoją, bo po jakimś czasie jest to po prostu nieuniknione. Nie znam się na tym, więc notka mi się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, cena jest ogromna :D moja najdrozsza prostownica kosztowala 100zl :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Platform daje rade:) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wznawiam wątek.
    Powiedz jak się sprawuje FHI PLATFORM HEAT prostownica ?
    Jak wpływa na włosy, szukam prostownicy, która będzie miała minimalne zły wpływ na kondycję moich włosów.
    Jest warta swojej ceny ?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).