Moje Serducha :* ;D

czwartek, 28 czerwca 2012

Sentymenalnie ..;) fotograficznie

Tak sobie leze i ogladam fotki sluchajac kawalka ktory bardzo lubie poniewaz zawsze kiedy go slucham nasuwaja sie rozne wspomnienia i te dobre i te zle ale wszystkie bardzo wazne.Zawsze twierdzilam ,ze to dzieki wszystkim rzeczom ktore nas spotykaja rowniez i tym zlym jestesmy tym kim jestesmy i rozumiemy wiele rzeczy ktorych byc moze gdyby nasze zycie bylo latwiejsze bysmy nie rozumieli.Nie bede tutaj jednak prowadzic filozoficznych wywodow;) zostawiam was z kilkoma zdjatkami i czyms do posluchania:).

Zdjecie z moim niestety nie mieszkajacym juz ze mna Huskim :)
Reszta fotek z roznych sesji robionych przez mojego kumpla zajmujacego sie fotografia slubna i nie tylko ----->    Tutaj :)







a tutaj cos do posluchania dla lubiacych polski HH ;) 






9 komentarzy:

  1. Dokładnie myślę tak jak Ty, z tymi wspomnieniami :)
    Zdjęcia świetne! Ślicznie wyglądasz, szczególnie na zdjęciu w żółtym sweterku :)
    Słuszna uwaga z tym beta karotenem, warto sprawdzać ten skład.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowności ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ten psiak to Husky :)???

    Świetne złote kolczyki - piękna z ciebie osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne te złote duże kolczyki!! ;) dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie to pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).