Moje Serducha :* ;D

czwartek, 14 czerwca 2012

New in :) white & pink ;)

A dzis kiedy wrociłam z pracy czekaly na mnie paczuszki :) uwielbiam to uczucie.. szelest rozrywanych kopert i moim oczkom ukazuja sie nowe zdobycze :P ,to chyba taki atawizm przodkow oni polowali na miesko ja poluje na łaszki :D.


* Mała biała ;) wyglada na zdjeciu jak tunika jednak jest to sukienka tuba z Bershki z tylu ma zameczek ;)
*Trampki białe H&M musiałam kupic na all bo w sklepie nie bylo juz rozmiaru oczywiscie :D
*Białe/ecru spodnio legginsy z wyszczuplajacymi szwami z przodu
*Mini bandage H&M w tym kolorku zakochałam sie od pierwszego wejrzenie ;).. mam juz w swojej   kolekcji identyczna czarna



 Bluzeczka koszulowa River island wiazana idealna do spodenek z wysokim stanem ja upolowałam na szafa.pl
Szare trampki wylicytowane na all za 19 z wysylka;P

4 komentarze:

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).