Moje Serducha :* ;D

piątek, 21 września 2012

Przegląd jesienny & małe nowosci :D

Czesc dziewczynki jako,ze nieubłaganie zbliża sie okres jesienno-zimowy,postanowiłam zrobic maly przeglad okryc wierzchnich.Poza tym wciaz poluje na cieple sweterki,w najblizszym czasie mam zamiar zapolowac rowniez na płaskie kozaki typu oficerki oraz cos seksi na wieksze wyjscia najlepiej jakies sliczne kozaczki za kolano na obcasach ;).A wy jakie macie must havy jesienne?Moze zakupilyscie juz jakies botki czy kozaki :P?Przedstawiam wam rowniez kolejny do kolekcji zloty zegareczek :).A w najblizszym czasie pokaże wam moje allegrowe zakupy na które czekam;P.

1.Dosc znana kurteczka H&M


 2.Kożuszek,ktory odpiety układa sie waterffalowo ;),mozna równiez ulozyc go tak,zeby tylko kolnierz byl odwiniety:P.

 3.Moja kochana niezastapiona parka Bershka na pierwszym foto wyglada nieciekawie, bo jako,ze wlasnie wrocila z prania ma odpiete futro z kaptura ale generalnie jest boska ciepla i bardzo praktyczna :)

 4.Klasyczny dwurzedowy czarny płaszczyk firmy buffalo,dla mnie rzecz obowiazkowa;)
 5.Puchowa dosc ciepla i bardzo wygodna kurtała House :)
 6.Cos nie tylko na narty ;)... czyli moja czarodziejska kurtka jedyna,w ktorej nie marzna mi 4 litery nawet kiedy na dworze jest -20 .Nie przemaka,nie przenika przez nia wiatr.Jak dla mnie ideał ;)





Oto i on nowy w kolekcji ;) jakos nie moglam mu sie oprzec :D...


a tu cos milutkiego dla mojej bylej podopiecznej do której sie wybieram w odwiedziny w przyszlym tygodniu :)

28 komentarzy:

  1. Masz same śliczne zegarki:)A skąd ten jeśli mogę wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarek cudowny <3 i wszystkie kurteczki rowniez ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kurtki !!!!:)
    Gdzie kupiłaś taki śliczny zegarek ???
    Szukam takiego właśnie bez żadnych cyrkonii itp

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ciuszki, zwłaszcza parka:D i oczywiście zegarek rewelacja! Zapraszam do obserwacji u mnie, dopiero zaczynam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny masz zegarek:) A te kurteczki:)
    Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajną masz kolekcje tych swoich kurteczek ;d a zegarek przecudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa super już lukam :)
    uwielbiam klasycznie , cyrkonie to tylko okazyjnie na co dzień odpadają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarek rzeczywiście bardzo ładny :) Też taki chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, ej kochana czy Ty przypadkiem nie masz za duzo kurteczek ?:P Już nie wspomnę o zegarkach, które napewno nie są Ci wszystkie potrzebne i jeden bym Ci podkradła chociaz :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Skórzana kurtka z futerkiem jest fantastyczna.Ja się jutro wybieram na powolny obchód sieciówek w poszukiwaniu płaszcza ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza kurtka, świetna! Zegarek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też muszę się rozejrzeć za jakąś parką na jesień :) Moje must have na jesień już po części spełnione, ale wciąż szukam butów :) Chciałabym długie kozaki właśnie za kolano (płaskie), botki na koturnie i myślę nad workerami.

    Piękny zegarek i piękne masz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. kurteczka z h&m'u bardzo fajna:) właśnie ja chyba muszę zainwestować teraz w taką dłuższą kurteczkę jak ta z bershki no i kozaki zimowe też na pewno do wymiany, bo po ostatniej zimie w jednym bucie odpadła podeszwa:D a mój pierwszy bardziej jesienny zakup oprócz sweterków to ocieplane trampki za kostkę z River Island, mam nadzieje, że spełnią swoją rolę:D

    i zapraszam do mnie, otrzymałaś wyróżnienie So Sweet Blog Awards:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dopiero się zbieram z jesiennymi zakupami:) śliczny kuferek zegareczek też:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kurteczki, też mam jedną taką narciarę, może nie chodzę w niej na miasto ale na "ekstremalne" wyjścia jest idealna, ramoneska jak zwykle świetna, a co do parek jakoś nie mogę się do nich przekonać, choć są bardzo ciepłe i na pewno praktyczne. Zegarek-cudo, właśnie zaczynam się rozglądać za jakimś złotym, bo nie mam w swojej kolekcji ani jednego... Pozdrawiam gorąco w te chłodne, jesienne już przedpołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie pierwsze kurteczki rewelacja :)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna kurtka ta pierwsza :)

    zapraszam do siebie ;) ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow super kurteczki

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne kurteczki te dwie pierwsze są naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tez chcialabym wiedzieć skąd masz zegarek?

    OdpowiedzUsuń
  21. super nowosci;) tez chyba skuszę sie na ten zegarek:D

    zapraszam do mnie na KONKURS:):)

    jeśli masz ochote:):)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny kuferek, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  23. Super jest ta pierwsza kórtka.
    Masz boski zegarek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. oj przydało by mi się odświeżenie mojej szafy heh:D bo kryje się tam full kurteczek o których pozapominałam :P

    OdpowiedzUsuń
  25. ale kurtek o mamo:) świetne sa,a najlepsza pierwsza!:):)

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwsza kurtka najlepsza :)
    fajny blog
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zakupy, mnie się ta z H&M podoba, musi być cieplutka! ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).