Moje Serducha :* ;D

środa, 12 września 2012

Body & acid jeans ;)

Hej kochane wiem,ze obiecałam rozdanie ale nie zdarzylam sie zorganizowac z naszykowaniem paczuszki do losowania bowiem mialam dosc ciezki okres w zyciu.Troche problemow zwalilo mi sie na glowe i musialam jakos odreagowac.Niemniej jednak obiecuje ze juz za kilka dni pojawi sie obiecany konkurs.Tymczasem kilka zdjec jak zawsze robionych na szybko z wczorajszego wyjscia na grilla oraz mala nowosc idealna na jesienne dni,ktore zawitaja do nas niebawem ;(... .W przyszlym poscie napisze rowniez wiecej o keratynowym prostowaniu wloskow poniewaz w sobote sie na takowe wybieram.Buzki;*!

body-atmosphere
jeansy-H&M
trampki-allegro





 cieply dlugi sweterek o lekko azurowym splocie H&M

 a tak mniej wiecej wygladala calosc :D


49 komentarzy:

  1. Chętnie poczytam o tym prostowaniu keratynowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Outfit jak zawsze świetny, lubię takie proste klasyczne zestawy :))) spodnie są MEGA!!! czekam na info odnośnie tego zabiegu:))
    p.s. mam nadzieję że problemy nie są bardzo duże, wiesz ostatnio ja ciągle natrafiam na jakieś przeszkody ale staram się zbytnio nimi nie przejmować :))
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz, świetne połączenie :) Sama poluje na podobne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kręcone strasznie włosy i mi się puszą, cóż... koleżanka na te karetynowe mnie namawiała bo jest fryzjerską i poleca, natomiast u mnie brak gotówki,

    mówisz musiałaś odreagować, ładnie ładnie.. :) hehe

    kreacja.. no cóż miodzio.. jak zwykle ;)


    czekam na konkurs ! może coś wygram ;))

    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  5. wow świetny zestawik ;) spodnie są cudowne i wyglądają idealnie z czarnym body :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej świetny sweterek i trampki :), ja jakoś nie lubię body dziwnie czuję się w kroczu heheh ;P
    ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie! :) Ciekawa jestem efektów tego prostowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow śliczny jest! dokładnie ja też patrzę jakiej jakości są ciuchy które kupuję.

    :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze cudnie :* widzę, że nie jestem sama z problemami zdrowotnymi... nawet nie mogę zabrać sie za napisanie notki..

    Piękny sweterek, uwielbiam białe swetry :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze, właśnie się zastanawiałam dlaczego aż tak chcesz się podjąć tej kreatyny, bo nie widać żebyś miała problemy z włosami, co do wilgoci tak, nie ma przebacz nie a wybacz na dzień dobry pajęczyny mi się robią i wyglądam okropnie, znam to.. wiesz co z tego co słyszałam to jest na jakieś pół roku... teraz prostownica dla lamusa jak to powiedziała moja koleżanka, ale mi nie pozostało nic innego.. nie stać nie bo to jednak kosztowna sprawa.. jestem ciekawa efektów i czekam z niecierpliwością na następne posty ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne wygladasz ;) biale tenisowki swietnie wygladaja, ale niestety strasznie sie brudza ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweterek :) Ile za niego dałaś? Ja będąc ostatnio w galerii trochę przeraziłam się cenami tego typu sweterków, większość tych które mi się podobały kosztowało od stówy w górę... Trochę dużo jak na sweter

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeja kochana jakaś Ty zgrabniusia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. to czekamy na post o keratynowym prostowaniu włosów :)-jestem bardzo ciekawa !

    stylizacja fajna - chyba jak zawsze :)niby zwykła ale jednak wyglądasz super- choć to pewnie zasługa Twej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam wlasnie falowane - gdzie nie gdzie mocno kręcone włosy b- puszace sie i w ogole masakra..dlatego byłabym tym zaintersowana ale to jednak jakis wydatek a kasy w błoto wydawać nie chce dlatego chetnie poczytam i zobacze efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  17. to mamy takie same włosy..albo bardzo bardzo podobne :/

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie proste zestawy :) ciekawa jestem efektów prostowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super zestaw :) też mam takie butki ale mi pożółkły :( i nie chcą się doprać

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek genialny i przyda się na zbliżającą się porę roku

    OdpowiedzUsuń
  21. The shoes are very nice :)
    Xxx


    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaa, wałki ? nigdy ich nie używałam, ja to wyłącznie prostownica... wałki chyba nie na moje nerwy ;)) buźki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  23. prosta stylizacja a na Tobie wygląda idealnie :) to zasługa Twojej figury, której Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  24. hehehe, zwariowałam.. walki walki, rozumiem ;)). ja sprawiłam sobie prostownice wiesz taką, która jedna z blogerek polecała pod nazwą Remington Shine Therapy, nie ma szału, ale zdążyłam się przyzwyczaić. nie prostuje za jednym zamachem, ale jak włosy się przyzwyczają szybko prostuje.. natomiast efekty się utrzymują do momentu właśnie wilgoci choćby lekkiej w moim przypadku, moje włosiska są naprawdę niesforne.. także zazdroszczę Ci keratyny bo pewnie ten problem zniknie Ci na parę miesięcy.. :P co post pewnie zdjęcia z idealnymi prostymi włosami a jakby tego było mało bez tych uciążliwych, porannych "WALEK" hehe ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. No widzisz, a ja w trakcie zmiany i poszukiwań nowej prostownicy tak natrafiłam na tą blogerkę, i pozadawałam kilka indywidualnych pytań i stwierdziłam, że kupie choć coś mi mówiło że to nie bedzie prostownica dla mnie i wcale taka idealna to nie jest, no ale stało się i nie narzekam.. moja stara już była zajechana wiec już przymknęłam oko, a tez w dniu kiedy ją kupiłam koleżanka fryzjerka wysłała mi linka tego babyliss bo ona używa droższego u fryzjera, a wysłała mi tej firmy tańszego, ale już po ptakach było .. ona mi wspomniała, że ta keratyna dobra jest i że jak ona bedzie miała wolny czas też sobie zrobi, ja do niej że myslę, że to beda włosy proste wysuszone i rozproszone, a ona że jakby ewentualnie tak było no to odżywka plus ewentualnie lekko prostownicą minute, a nie tągodzinę co zwykle i będzie ok.. wiem że teraz właśnie robię tą keratyne i mają na to klientów więc uważam że będzie ok :)) nie dygaj maleńka ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw, klasycznie i elegancko. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Koleżanka mówi że te keratynowe prostowanie jest też zależne jakim produktem, że najlepszy jest najlepszy jest global keratin i true keratin i że za pierwszym razem nie jest super ale widać efekty naturalnie, natomiast jak się zrobi następneto dopiero jest coś ... ;P więc to taka mała podpowiedź :) czyli no jak mówiłam pewnie za pierwszym razem bedziesz musiała troszeczke jeszcze wspomagać na zasadzie odzywką i ciachnięciem na szybko prostownią i to na tyle, a jak bedziesz kontynuowała te keratynowe prostowanie to dzień dobry jenifer lopez ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. no problemo ;)) dla mnie to wyższa szkoła jazdy ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej hej, powiedz mi bo jesteś pewnie na bieżąco widziałaś tą ramoneskę w H&M ? - http://allegro.pl/hm-ramoneska-woskowany-denim-czarna-34-xs-new-i2611927726.html powiedz mi przymierzałaś ją? jak ona się prezentuje nie jest jakaś taka grubsza niewygodna? maam mozliwośc kupienia ją z wysyłka za 110zł

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmm, no własnie nie wiem, a do wtorku troche długo ;p Byłabym wdzięczna jeszcze jakbyś dopisała coś odnośnie Twojej pierwszej ramoneski z H&M taka co masz w niej zdjęcia na klatce schodwoej, ona ma długie rękawy ?? na deszczową obecną pogode się nadaje ? bo tez mam możliwość za taką samą cene ją kupić i jaki Ty rozmiar używasz ? bo ja moge kupić S..., a nie wiem jakie sa te rozmiarowki

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja korzystam póki mogę i póki zniżki studenckie mnie jeszcze obowiązują :P Później już wejścia na niektóre obiekty 2 razy droższe xd

    OdpowiedzUsuń
  32. No właśnie właśnie, ja właśnie się wyprowadziłam troszke poza wawe, i też mam 20km do niej, a z dzieckiem ciezko się poruszać wiec udaje mi się sporadycznie pochodzić ;))) oka dzięki za info ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. sweterek będzie idealny na nadchodzące jesienne dni :) nie mam żadnych trampek, czy takie białe nie brudzą się zbyt szybko ?

    OdpowiedzUsuń
  34. sweterek <3
    ślicznie wyglądasz generalnie :*
    zapraszam do mnie http://seconddiffrentworld.blogspot.com/ :* za każdy komentarz i każda obserwację odwdzięczam się tym samym :*

    OdpowiedzUsuń
  35. sweterek jest świetny, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. skarbie gdzie kupiłaś skórkę z tym barankiem szukam takiej i za ile ;* ??

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).