Moje Serducha :* ;D

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Powrót z weekendu "Kwietniowego" :D

Własnie wczoraj wrocilam ze zlotu motocyklowego lekko zmeczona po 300 km latania jednak zadowolona poniewaz mimo przeroznych "przygod" jazda na motorze jest moim uzaleznieniem:),a moze to ta adrenalinka nie wiem ;).W kazdym badz razie listonoszka nie zawiodla zapukala do mych drzwi przynoszac mi zamowione ubranka,miedzy innymi kurteczke z odpinanym dołem.Generalnie kurtka jest ciekawa pod wzgledem ilosci kombinacji noszenia.Jest dosc cienka wiec idealna na chlodniejsze wiosenne dni i wieczory,po odpieciu dolu wyglada jak taki skorzany zakiecik:).Tworzywo jest miekkie poddajace sie nie sprawia tandetnego wrazenia.Niestety zdjecia zachwycajacej jakosci nie sa poniewaz musialam zrobic je sama :) dorzucam tez fotke ze zlotu;).






9 komentarzy:

  1. Kurtka jest prześwietna! I podziwiam, że masz odwagę jeździć na ściagaczach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam narazie jest dosc cicho ale postaram sie nadrobic:)

      Usuń
  3. Szukam wlasnie takiej kurteczki. Jest idealna!:) moglabys podac link do aukcji, na ktorej ja kupilas? Bylabym bardzo wdzieczna. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/czarna-taliowana-ramoneska-odpinany-dol-m-i2327569250.html

      prosze bardzo widze ze nia maja juz S ale jesli akurat potrzebujesz innego rozmiaru to poszukaj na allegro wczoraj przegladajac widzialam te kurteczki rowniez u innych sprzedawcow pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Super kurtka :) Oddaj mi ją ;) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!!nie wiedziałam że jeździsz motorem!!! SUPER!!!
    a co do kurteczki to jest MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).