Moje Serducha :* ;D

sobota, 19 maja 2012

Sobotni spacer :D

Nareszcie poprawila sie pogoda, ktora ostatnio ,nie powiem ale dala mi w kosc rano zal bylo mi wyjsc z lozka tak cieplutkiego na ten paskudnie zimny dwor :D ... .Mam gleboko nadzieje ze zimno juz nie wroci ;).By odstraszyc zla pogode wrzucam fotki z dosc letniego outfitu.Buziaki dla was i milej niedzieli;***

Bokserka czerwona Atmosphere
Mini ze skórzanymi wstawkami Amisu
Katana H&M
Szpilki Bershka
Kopertówka z falbankami Atmosphere

11 komentarzy:

  1. ale boskosci, normalnie idzie sie zakochac ;-) :D aj te nozki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie jesteś opalona :) Ja też tak chce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, bardzo w moim stylu :) Świetna kurteczka i buty. Pozdrawiam i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz dlugie nogi! do nieba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super buty! Uwielbiam takie kolory latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty są świetne :) bardzo przyjemny kolor, no i nie są za wysokie, co też się liczy :) pozdrawiam i zapraszam do obserwowania (niedługo pierwszy konkurs na blogu! )
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiscie maja bardzo fajna wysokosc ktorej sie nie odczuwa jakos ok 10 cm :) i sa swietnie wyprofilowane.Pozdrawiam:)!

      Usuń
  7. Strasznie podoba mi się Twój styl! jest taki... podobny do mojego! :) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).