Moje Serducha :* ;D

czwartek, 30 sierpnia 2012

Hej dziewczyny;*

Znow udalo mi sie zrobic kilka normalnych zdjec :D .Czas ucieka mi bardzo szybko poniewaz staram sie ile tylko moge korzystac z resztek lata :) nawet teraz siedze na dzialce i pisze do was bo w domu nie usiedzialabym napewno:P.Nie wiem czy ktoras z was sie wogole interesuje ta tematyka ale pod koniec wrzesnia na ekrany wchodzi film o paktofonice  pt "Jesteś Bogiem" .Jako,ze jestem fanka starego polskiego hip hopu zamierzam sie na niego wybrac.Mam nadzieje,ze sie nie rozczaruje.Zostawiam was z outfitem i zwiastunem filmu.Milego dnia;*  

Bluzka H&M
Jeansy Stradivarius
Torba Atmosphere
Szpilki Allegro
Okulary Kari










 Wiem,ze to zboczenie ale upolowałam kolejna ramonke tym razem taka troszke krótsza z pikowaniem na ramionach H&M :D




50 komentarzy:

  1. Świetny kolor spodni, uwielbiam jasne jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz ;) chyba muszę upolowac jakies jeansy ze stradi,tak dobrze na tobie wygladają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak wyglądasz w rozpuszczonych włosach, bo zawsze jesteś w koczku na zdjęciach ;) film mnie zaciekawił po zwiastunie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mogę się doczekać filmu o Paktofonice ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie outfity!!! biała koszulka+jeansy+obcasy!!! wyglądasz świetnie!!!
    Też jestem fanką starego hip-hopu i wybieram się na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm cudnie:)
    kurteczka obłęd <3
    świetnie wyglądasz w jasnych kolorkach!

    ps. mam podobną torebkę i chyba nigdy mi się nie znudzi ;P:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowo jak zawsze :)
    Chętnie wybiorę się na film o Paktofonice.
    Tez jestem fanka dobrego polskiego hip-hopu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha znów ramoneska :D a te jasne jeansy rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzeczka i świetny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne szpilki, śliczna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajjj, śliczna śliczna i piękności ! Podoba mi się bluzka i trafiasz w moje gusta, hh lubie.. bardziej klasyki z sokołkiem - 'nie bój się zmiany na lepsze' czy 'byłem pewien' , 'dodwód odpowiedzialności' pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe kolejna ramoneska do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście, że się wybieram na ten film, czekam z niecierpliwością na premierę odkąd o niej usłyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wyglądasz:) ja ostatnio też upolowałam skórzaną kurteczkę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, jaka cudowna ramoneska *,*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashionphilosophy-czyli-historia-mojego.html
    Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy.
    PS. jak masz chwilke to skomentuj tez te nowsze z FW, jakos sie odwdziecze! :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście udało Ci się zrobić urocze zdjęcia ;) A co do hip hopu to się nim ogólnie nie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo stylowa kurtka (; No i świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny zestaw !:)
    a kurtka jest boska!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. prosto i z klasą :) a ta ramoneska jest po prostu boskaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. musisz wypróbować to i się przekonasz , cena jest na prawdę przystępna na taki produkt :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny, prosty codzienny look!!! bardzo mi sie podoba!!!:)
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy i zapraszam:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czemu nie ma mojego komentarza:(

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny look !!

    www.live-style20.blogspot.com :_))

    zapraszam też

    OdpowiedzUsuń
  25. dzieki za odwiedzenie , jesli wyrzucasz ciuchy badz coś ci sie znudziło zgłoś się do mnie ! Chce propagować wymianę ubraniami :) Jest to modne na zagranicznych blogach więc czemu nie u nas? :)) www.live-style20.blogspot.com ///

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie na luzie, ale z nutką kobiecości:) a film obowiązkowo trzeba zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aleeeeee Ty jesteś ładnaaaa :) !
    Oczywiście obserwuję :) i zapraszam także do obserwacji :)
    Jeżeli będziesz miała chwilkę wolną to zapraszam do siebie :)
    Możesz przejrzeć stroje dnia czy też nowinki kosmetyczne :)
    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziekuje :) Ja siebie też wole w naturalnej postaci ale czasem uwielbiam tą druga odsłonę siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie śliczne butki ! też się chyba wybiorę na ten film ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej!:)
    Świetny post:)
    A! Zapraszam Cię do mojego konkursu :
    http://pauliiniia.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna bluzka ;p też mam zamiar wybrać się na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz prześlicznie! Buciki i ramoneska naprawdę genialne <3 pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW!You are great and pretty :) chic)

    OdpowiedzUsuń
  34. jest rewelacyjnie! świetna stylizacja jeansy plus biała bluzka to klasyczny zestaw ale jaki efektowny w prostocie tkwi siła ;) a ramoneska świetna

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki wielkie za odwiedziny u mnie na blogu oczywiście zapraszam częściej i również obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz świetnie! Bardzo elegancko i kobieco:). Ogromnie to lubię:).

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz! bardzo lubię takie proste, minimalistyczne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejna świetna kurtka :)
    Film raczej obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. stylowo, a ramoneska świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczny outfit, kurtka boskaaa! ;*
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz ślicznie :) bardzo lubię takie zestawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).