Moje Serducha :* ;D

czwartek, 30 sierpnia 2012

Hej dziewczyny;*

Znow udalo mi sie zrobic kilka normalnych zdjec :D .Czas ucieka mi bardzo szybko poniewaz staram sie ile tylko moge korzystac z resztek lata :) nawet teraz siedze na dzialce i pisze do was bo w domu nie usiedzialabym napewno:P.Nie wiem czy ktoras z was sie wogole interesuje ta tematyka ale pod koniec wrzesnia na ekrany wchodzi film o paktofonice  pt "Jesteś Bogiem" .Jako,ze jestem fanka starego polskiego hip hopu zamierzam sie na niego wybrac.Mam nadzieje,ze sie nie rozczaruje.Zostawiam was z outfitem i zwiastunem filmu.Milego dnia;*  

Bluzka H&M
Jeansy Stradivarius
Torba Atmosphere
Szpilki Allegro
Okulary Kari










 Wiem,ze to zboczenie ale upolowałam kolejna ramonke tym razem taka troszke krótsza z pikowaniem na ramionach H&M :D




54 komentarze:

  1. Świetny kolor spodni, uwielbiam jasne jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz ;) chyba muszę upolowac jakies jeansy ze stradi,tak dobrze na tobie wygladają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak wyglądasz w rozpuszczonych włosach, bo zawsze jesteś w koczku na zdjęciach ;) film mnie zaciekawił po zwiastunie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mogę się doczekać filmu o Paktofonice ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie outfity!!! biała koszulka+jeansy+obcasy!!! wyglądasz świetnie!!!
    Też jestem fanką starego hip-hopu i wybieram się na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm cudnie:)
    kurteczka obłęd <3
    świetnie wyglądasz w jasnych kolorkach!

    ps. mam podobną torebkę i chyba nigdy mi się nie znudzi ;P:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowo jak zawsze :)
    Chętnie wybiorę się na film o Paktofonice.
    Tez jestem fanka dobrego polskiego hip-hopu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha znów ramoneska :D a te jasne jeansy rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzeczka i świetny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne szpilki, śliczna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajjj, śliczna śliczna i piękności ! Podoba mi się bluzka i trafiasz w moje gusta, hh lubie.. bardziej klasyki z sokołkiem - 'nie bój się zmiany na lepsze' czy 'byłem pewien' , 'dodwód odpowiedzialności' pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe kolejna ramoneska do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście, że się wybieram na ten film, czekam z niecierpliwością na premierę odkąd o niej usłyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wyglądasz:) ja ostatnio też upolowałam skórzaną kurteczkę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashionphilosophy-czyli-historia-mojego.html
    Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy.
    PS. jak masz chwilke to skomentuj tez te nowsze z FW, jakos sie odwdziecze! :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście udało Ci się zrobić urocze zdjęcia ;) A co do hip hopu to się nim ogólnie nie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo stylowa kurtka (; No i świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny zestaw !:)
    a kurtka jest boska!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. prosto i z klasą :) a ta ramoneska jest po prostu boskaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. musisz wypróbować to i się przekonasz , cena jest na prawdę przystępna na taki produkt :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny, prosty codzienny look!!! bardzo mi sie podoba!!!:)
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy i zapraszam:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czemu nie ma mojego komentarza:(

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny look !!

    www.live-style20.blogspot.com :_))

    zapraszam też

    OdpowiedzUsuń
  24. dzieki za odwiedzenie , jesli wyrzucasz ciuchy badz coś ci sie znudziło zgłoś się do mnie ! Chce propagować wymianę ubraniami :) Jest to modne na zagranicznych blogach więc czemu nie u nas? :)) www.live-style20.blogspot.com ///

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie na luzie, ale z nutką kobiecości:) a film obowiązkowo trzeba zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aleeeeee Ty jesteś ładnaaaa :) !
    Oczywiście obserwuję :) i zapraszam także do obserwacji :)
    Jeżeli będziesz miała chwilkę wolną to zapraszam do siebie :)
    Możesz przejrzeć stroje dnia czy też nowinki kosmetyczne :)
    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziekuje :) Ja siebie też wole w naturalnej postaci ale czasem uwielbiam tą druga odsłonę siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie śliczne butki ! też się chyba wybiorę na ten film ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej!:)
    Świetny post:)
    A! Zapraszam Cię do mojego konkursu :
    http://pauliiniia.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastyczna stylizacja :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna bluzka ;p też mam zamiar wybrać się na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz prześlicznie! Buciki i ramoneska naprawdę genialne <3 pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW!You are great and pretty :) chic)

    OdpowiedzUsuń
  34. jest rewelacyjnie! świetna stylizacja jeansy plus biała bluzka to klasyczny zestaw ale jaki efektowny w prostocie tkwi siła ;) a ramoneska świetna

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki wielkie za odwiedziny u mnie na blogu oczywiście zapraszam częściej i również obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz świetnie! Bardzo elegancko i kobieco:). Ogromnie to lubię:).

    OdpowiedzUsuń
  37. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others: http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 151 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz! bardzo lubię takie proste, minimalistyczne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolejna świetna kurtka :)
    Film raczej obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. stylowo, a ramoneska świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Hey,
    I found your blog because you follow The curvy guru blog and I thought I would check out a few other Bloggers that follow her. She has great style and I really like yours as well. You have an awesome blog and this post is great! It would be cool if we could follow each other!
    If you have facebook, I would be so grateful if you could like my page: http://www.facebook.com/newyorkdoll

    Let me know what you think and if you wanted to do a link share as well that would be fantastic, as exchanging links helps bring traffic to both of us!
    Aimee: http://www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczny outfit, kurtka boskaaa! ;*
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz ślicznie :) bardzo lubię takie zestawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).