Moje Serducha :* ;D

środa, 23 października 2013

No heeeeejjj :D:*

Witam was dziewczynki :);*.Na wstępie musze wam powiedzieć ,ze choc wolno i z oporami ale wylania sie Słonce zza czarnych chmur ,które zawisły ostatnio nade mną ;).Nie są to jakies wielkie zmiany ale jako,ze jestem osobą,która stara sie cieszyc nawet z małych sukcesów, bardzo je doceniam.Po pierwsze w moim życiu pojawiło sie kilka osób,które sprawiają,że mówiac kolokwialnie "micha mi sie cieszy",po drugie pierwszy raz mój blog został dostrzeżony przez firme nawiązującą współprace z blogerami a mianowicie sklep firmoo.Dziś dotarły do mnie okulary przeciwsłoneczne i muszę przyznać,ze jestem bardzo z nich zadowolona.Nie mialam jednak czasu zrobić zdjęć wiec pojawią sie one w następnym poście :).Czekam również na cała mase zakupów :P, także przygotujcie sie na sporą fotorelacje juz niebawem :).Zostawiam was tym razem z jednym zdjęciem(żebyście nie zapomniały jak wygladam :P) i jednym z najlepszych demotywatorów jakie ostatnio widziałam :). BUZIAAAAAAAAAAAAAKI:*




Rozdanie u Justynki :) 




15 komentarzy:

  1. Ciesze się, że jest już trochę lepiej u Ciebie :) ! Czekam na masę nowości i ciuszki, to może się też na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejny post, a demotywator bardzo prawdziwy - zaczęłam się ostatnio do tej zasady stosować. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. masz całkowitą rację - należy cieszyć się z małych rzeczy. ;) bardzo się cieszę że u Ciebie już lepiej i czekam na kolejne posty! ;)
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. demotywator faktycznie idealny ;)
    i czekam na relację z nowościami ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesze się, że choć troszku słońca nad tobą ! :* wracaj szybko do blogowania i czekam na zakupy oczywiście ! :) piękna , piękna, piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Will Smith - dobre słowa ;) znane i prwadziwe.

    Oby promienie słońca i oby całe słońce ;)
    Ciesz się każdą chwilą ! Carpe Diem !
    Pokazuj OKULARY !
    Jakie zakupy? Jakie? POKAZUJ ! Mua. czekam z niecierpliwością ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że wracasz :)
    Kochana a mozesz mi cos wiecej powiedziec o tych okularkach??? bo tez dostalam propozycje ale nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ciesze się że u Ciebie wszystko zmienia się na lepsze!!!! czekam na nowe zdjęcia i posty!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie też pisali i ciągle nie mogę nic znaleźć:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post, you have a great blog!
    Maybe we can follow each other on GFC and Bloglovin, if you want? Let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesz michę jak najwięcej :D Will Smith ma rację :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).