Moje Serducha :* ;D

wtorek, 22 kwietnia 2014

JESTEM :D !

Hej kochane ;* jako,ze wrócilam z tajemniczego wyjazdu, moge wam uchylić rąbka tajemnicy ;)... niebawem otwieram sklep internetowy,w którym będziecie mogly zakupic ubrania oraz dodatki sprowadzane z Włoch :) , wszystkie strony ,funpage itp oczywiscie zamieszcze najpierw tutaj . Poki co w zwiazku z napietym grafikiem nie szaleje z outfitami .Natomiast nie biezaco bede sie starała dzielic swoim jestestwem :) ;*.

I jak zawsze mały miks :)

Tulipanki

 Mała czarna z dekoltem na plecach :)



 Efekt nudy :)
  Znacie lubicie :)?? Ja go uwielbiam :)!

 Cos do torebki na co dzien czyli male perfumki bruna
 Balerinki z Włoch <3



 Ocieplane kaloszki zapinane na zamek :)


 Coś co uwielbiam,koszulka oversize H&M

27 komentarzy:

  1. Ale masz super figurę:-) a w tej małej czarnej wyglądasz bosko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie nie mogę się doczekac Twojego sklepu!
    Masz świetny gust rzeczy będą cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa sklepik!! Szalejesz!
    Pomyslnego interesu :) czekam na szczegóły
    Mala czarna! Pleas namiar ;)
    Kaloszki no, no szalejesz. .

    Nie uzywam plynu micarnego:p
    oversize! <3


    Mam 75A sliczne sexi bordowe body i stanik do golych plecow na okazje, z inntisimi chyba, gdzie przykleha sie silikon do boku i piersi i trzyma sie stanik, kupilam na allegro i mialy buc 75 B i za male.. :( na szafa.pl wysylam foto moze zechcesz.

    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ jesteś zgrabna ;) buciki cudowne, czekam na otwarcie sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O to super że otwierasz sklep:) W takim razie czekam być może coś sobie upatrzę :)
    Ten płyn Ziajki do demakijażu jest najlepszy :)
    Śliczne są te balerinki, takie urocze a te kalosze są zaje...nom :P Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana mega sie ciesze ze otwierasz swoj biznesik!:D:D:D Wreszcie będzie sklep z rzeczami takimi jak lubię, czuję ze trafisz w moj gust w 100%!:D:D:D nie moge sie doczekac!:D:D:D:D ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. No i jest wreszcie :) Kalosze i bluzeczka-cudo! O widzę będziesz interes rozkręcać-powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no no...zaskoczyłaś mnie :) jestem strasznie ciekawa tego Twojego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz się doczekac nie moge ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozostało mi z wielką niecierpliwością czekać na otwarcie Twojego sklepu <3
    Na pewno będę wpadać :) Pomyśl nad kartami stałego klienta/ rabatami ;-*

    OdpowiedzUsuń
  11. nooo to życzę powodzenia ;) To cięzki kawałek chleba ( wiem coś o tym niestety) tylko że ja z klientami mam do czynienia w realu. Oby Ci się wszystko udało :* Pozdrawiam

    http://mankutkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia ;D
    również myślę nad czymś ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. To zycze udanego startu, oraz zeby sklep stale dobrze prosperowal :))) Swietnie wygladasz w tej malej czarnej :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten perfum :)
    Jak tam noga? :) Już ok?

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję kochana... tez zastanawiałam się nad sklepem internetowym... to super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  16. Your blog is amazing!!
    want to follow each other?
    If yes, follow me and let me no on my blog so I can follow you back :)

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z tym sklepem internetowym, na pewno będziemy zaglądać :) A baletki z Włoch masz przeurocze <3 dzięki za odwiedzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo, gratuluję! czekam więc na więcej informacji, chcę zobaczyć asortyment :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :)
    Śliczna sukienka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaaaa :D:* juz masz stala kupujaca, licze na jakis rabat :P:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super! Czekam z niecierpliwością na adres internetowy sklepu! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej bombowo!!!! Trzymam kciuki Kochana :) już nie mogę się doczekać aż otworzysz już sklep :) z Twoim gustem będą same fajne i stylowe okazy :) :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  23. powodzenia ! ;)) obserwuje i zapraszam do mnie http://mojwlasnyzaczarowanyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana wyslałam Ci zdjęcia na szafa.pl może się skusisz, zajrzyj
    buźka

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).