Moje Serducha :* ;D

środa, 16 września 2015

O pełnym wrażeń urlopie słów kilka :-)

Hej kochane niedawno wróciłam z 2 tygodniowego urlopu w Polsce.Wrażeń było mnóstwo czasu o wiele za mało...  Niestety jakoś musiałam wszystko pogodzić.Pocieszeniem się,że zimowy urlop będzie dłuższy :-).Niestety nie uracze was większą ilością zdjęć,bo tych z wesela mojej siostry jeszcze nie mam :-P.

Ps.Uchylam rąbka tajemnicy 20 SIERPNIA zaręczylam się z Ernestem :-P...  Za jakiś czas szersze sprawozdanie z wydarzenia.


Buziaki :-*

Weselnie z najlepszymi :-*

 zaręczyny na ratuszu okiem drona :-D
 Z moimi :-*
 chwila relaksu w Karpaczu :-*




14 komentarzy:

  1. Twój chłopak jest od Ciebie młodszy?
    Gratulacje 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że urlop się udał :) Masz piękne kręcone rzęsy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ;)
    Zmieniłam nazwę bloga, lecz nie wiem czy wyświetla się.
    daguiandz.blogspot.pl - już nie istnieje ;)
    Pozdrawiam ciepło, Dagmara ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo to kochana gratulacje :)) Cieszę się że tak fajnie Ci się układa i że jesteś szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).