Moje Serducha :* ;D

czwartek, 29 sierpnia 2013

Hoł,Hoł,Hoł ...:D

Nie pisze do was w dobrym humorze,bo po powrocie z WKU potwierdziło sie moje wieloletnie przekonie ,ze kraj ,w którym zyjemy jest burdelem na kólkach kierowanym przez bande kretynów,którzy zabiorą wszystko ludziom (bo jest kryzys), natomiast sobie od tych pazernych mord nie odejma nawet złotówki.Jednak nie bede was podtruwała jadem,ktory cisnie mi sie na usta ;)... .W wielkim skrócie wszystko było pieknie ładnie,zdałam testy,przeszłam badania w poradni psychologicznej,otrzymała piękną nowiutenka ksiazeczke z wpisem kategoria "A" i miałam z usmiechem na usta wyruszyc do 3 miesiecznej szkółki przygotowawczej niestety tak sie nie wydarzyło a dzis dowiedziałam sie,ze niestety w zwiazku z cieciami itd czekac musze dłuuugo ... np póltora roku.Pózniej znow czekac na konkretny kurs a pózniej modlic sie o etat... nie tak miało byc.Cóż?Nie mam zamiaru zmarnować 3 lat(lub wiecej) swojego zycia ,tylko po to,zeby sie dowiedziec,ze nagle po tej drodze przez meke i klody,które z wielkim zapałem rzucaja nam wraz z kolejnymi niedopracowanymi ustawami nasi pseudointeligetni posłowie,moge odpalić wrotki, bo nie ma dla mnie etatu w wojsku :).To tyle w temacie wojska.Własnie obmyslam intensywnie plan B.By jednak zakonczyc jakims pozytywnym akcentem zostawiam was z miksem zdjec ;* 

Inspiracje imprezowe ;)
Top z głebokim dekoltem H&M
Mini Pimkie
Kopertówka allegro



 Bluzka koronkowa szafa.pl
Mini H&M


W tym roku wybralismy sie z lubym do zoo we Wrocławiu.Szczerze polecam taka wyprawe ,mimo dosc drogich biletów (30 zł od osoby) warto ,bo spokojnie można spacerować tam calutki dzien :).Jak wiecie lub tez nie,zoo jest w trakcie przebudowy ,powstaje wielka hala tzw Afrykanarium 
 Coś co niezmiennie od wielu lat jest moja atrakcja nr 1 czyli mozliwość wymiętolenia kóz ...;D

 Ptaszysko ...:D czyż nie urocze?

 Byłam również z rodzinką w Licheniu :),nie jestem co prawda osobą praktykującą,musze jednak przyznać,ze samo miejsce wywarło na mnie duże wrażenie.

Ps. Uprzedze zgryzliwe komentarze psychoczytelniczek (nie chodziłam w szortach po Kościele ;P)


Cytat z elegii  Baczyńskiego  o (chłopcu polskim) ,który wywołał u mnie ciarki na plecach.


Czekam na kurtki jesienna z H&M oraz zimowa z Zary wiec niebawem recenzjone ;) mam nadzieje,ze trafie z rozmiarem :D

34 komentarze:

  1. Ech tak to już u nas bywa że zamiast nam ułatwiać to utrudniają:/
    Zdjęcia za to masz świetne.Lubie wrocławskie zoo ale fakt bilety są mega drogie chociaż warto:) Też lubie te kozy i wśród nich jest świetna lama za ogrodzeniem,nie wiem czy zauważyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak...:D w tej czesci zoo nic nie umknie mej uwadze i zaden zwierzak nie ucieknie przed moja dłonia ;D

      Usuń
  2. OMG!!! W tej sukience na pierwszych zdjęciach wyglądasz MEGA!!!! a ten kościół to w Licheniu???
    p.s. Też nie mogę znieść polskiego systemu- mam nadzieję że w przyszłości będzie tu lepiej ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, zwiedź Warszawskie Zoo :) hehe, tam to dopiero .. ;))
    śliczne zdjęcia :) i ta bluzka z dekoltem wlasnie MEGA !. szkoda ze bez sprzedajesz a nie czerń sysysy ';);)

    Twoje marzenie rujneło ! tragedia... jak ja nie lubię takich akcji jak się nastawiam, a tu zaraz jakaś k*rwa czy ktoś jednym słowem, zamachem, może zaprzepaścić wszystko to co planowałaś przez długi czas. Naprawdę mega współczuje ! Ale skoro plan B obmyślasz pewnie to będzie coś nietuzinkowego ;)

    Z tym,że ja mam tendencje, że potrafi mnie taka sytuacja wybic z rytmu i kompletnie się rozkładam na 2-3 dni ze łzami i desperacko działm o lepsze jutro.. Ale jest to na tle stresu.. Jednak wydaję mi się, że Ty to chyba sie trzymasz mimo wszystko, ale wiem o co caman, wtedy cisną się na usta same wulgaryzmy. Naprawdę współczuję.

    Buziak, czekam na następny post i trzymaj się ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie premierze - Jak zyc ?? ;D hahaah,trudno z pustego dzbana i Salomon nie naleje,przywyklam juz do takich sytuacji...:/ .BUUUZIA:*!

      Usuń
  4. Ostatni cytat dla mnie dużo znaczy bo kiedyś występowałam w przedstawieniach o wojnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ja Ci zazdroszczę urody, figury o matko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniec juz plakania w rekaw. Co robisz po kazdym upadku ? Wstajesz i idziesz dalej. Ale ty juz to wiesz... Wiec sie nie poddawaj i walcz..


    BTW Czy w zoo sa Osiolki ? Bo pasowalo by Ci jedno zdjecie z takim Klapouchem :p. Twoja najwieksza przypadloscia jest to ,ze we wszystkim wygladasz dobrze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i owszem sa :D niestety nie miałam okazji zrobic sobie zdjecia bo były daleko od ogrodzenia ;D

      Usuń
  7. jestes mega piekna...sliczne ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana walcz o swoje! żałosne to jest jak człowiekowi rzuca się kłody pod nogi, jak kradnie się marzenia i pasje...masakra. piękne foty ! buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie mogłabym sobie Ciebie wyobrazić w wojsku ;p to chyba dlatego że ubierasz się bardzo kobieco i elegancko ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania świetna biżuteria a zasady są naprawdę proste! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz, no cóż niech żałują, że nie będą mieli takiej Pani wojskowej !:)


    Licheń mam w sumie niedaleko,
    a skąd Ty w ogóle jesteś?:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Takto jest u Nas w kraju, żeby przypadkiem do czegoś nie dojść.. ;/ ALE NIE rezygnuj ze swoich marzeń !
    Świetny ten 1. outfit, prosty, ale za to jaki sexy ! :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj marzy mi się wojsko tak samo jak Tobie ;) Szkoda, ze nie wypaliło. Ale cóż aż szkoda komentować ludzi którzy 'rządzą' u nas w kraju... I tak życzę powodzenia! ŚWIETNY top! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z allegro zamawiałaś kurteczki ?
    Nie odważyłabym się wyjść z takim dekoltem bez stanika! :D bije pokłony :D

    buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Koronkowa bluzka jest przepiękna! Uwielbiam tego typu ubrania, bo pozwalają mi poczuć się taką małą kusicielką:) Ostatnimi czasy też myślałam nad wojskiem... Nie wiem czemu, co skłoniło mnie do tego typu dziwnych jak dla mnie przemyśleń, ale coraz śmielej wyobrażam sobie siebie w takim za dużym mundurku <3 I podoba mi się to...No cóż, nie wiem czy zdobędę się w końcu na to i zrobię coś w tym kierunku, ale pomarzyć zawsze można, prawda?
    Pozdrawiam i zapraszam,
    www.kakaowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przykro mi,ze Ci nie wypaliło... z wojskiem ;(. 3małam kciuki...
    z tym wojskiem w naszym kraju jest ostatnio jak z polskimi ''łordami'' heheh ;p;p jedziesz jedziesz i i tak z pozytywnym nie wyjdziesz bo jak szukasz kamienia to go znajdziesz ;p...
    szkoda słów...
    Przykro mi niom ,ale może nie ma tego złego.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no niestety...;), tez zawsze sie pocieszam,ze moze nie ma tego zlego,co by na dobre nie wyszlo:P

      Usuń
  16. to do kościoła trzeba ubierać TYLKO sukienki? bo nie zrozumiałam przekazu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ale nie wypada chodzic w szortach ledwo zaslaniajacych posladki ...;) a znajac zapal niektorych hejterów zaraz by to zostalo skomentowane wiec wolalam uprzedzic fakty:P

      Usuń
  17. Hello There. I found your blog using msn. This is a very well written article.
    I will make sure to bookmark it and return to read more
    of your useful information. Thanks for the post.
    I'll certainly return.

    my blog post; www.drgrzesiak.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. ehhh u nas w kraju to już norma...
    co do zdjęć to fajne zwierzaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, pamiętam Twoją "sexi" sesje, mogłabyś mi napisać czy Twój pas do pończoch był w komplecie ze stringami? D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,kupiłam na allegro sam pas a stringi dobrałam swoje:P.Powiem Ci zreszta ,ze z reguly te stringi, które sa w komplecie pozostawiaja wiele do zyczenia.Zle leza i wogole jakosc fatalna:P

      Usuń
  20. Super mix! Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam- Anna

    OdpowiedzUsuń
  21. W naszym kraju niestety tak jest :( ja nawet nie chce się wypowiadać na ten temat.. brak mi słów i pozostawię to bez komentarza.. Niestety w Polsce z roku na rok żyje się coraz gorzej.. Taka jest prawda..
    Uwielbiam zoo :) właśnie mamy zamiar z tym moim odwiedzić poznańskie zoo :) piękne zdjęcia :) a Ty jak zwykle uśmiech na buzi i tak powinno być :D Ejjjj.. moje miasteczko rodzinne znajduje się jakieś 12km od Lichenia :) Pochodzę ze Ślesina :) byłaś tak blisko i nawet nie wpadłaś na kawę :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny 1 zestaw ;D

    i świetne zdjęcia z zoo :D


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjęcia z zoo ,dawno w nim nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. masz super stylizacje zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).