Moje Serducha :* ;D

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Sesja nieoutfitowa :)

Hej kochane dzis mam dla was cos innego niz zawsze.Zdaje sobie sprawe,ze pewnie zostane zlinczowana i zmieszana z blotem choc w dzisiejszych czasach takie zachowania sa dla mnie czysta hipokryzja ale trudno- odwaze sie :D^^.Zrobilismy z chlopakiem pierwsza sesje wwwwwwwwww bieliznie.Ogladajcie oceniajcie ,wszystko przyjme na klate :D. Co do jakosci zdjec, robione byly lustrzanka,nie stosowalismy zadnych przeróbek typu photoshop all nature ;).

EDIT

W zwiazku z faktem,ze moj kumpel,ktory jest moderatorem portalu fotka.pl  oraz zna moderatorów kilku innych podobnych portali znalazł moje zdjecie zapozyczone przez jakiegos ułomka (oczywiscie juz go tam nie ma) i wszedzie gdzie sie pojawi zostanie usuniete a jesli bedzie sie pojawiac nadal ułomek bedzie mial problemy z policja.Postanowiłam usunac  zdjecia, bo szkoda czasu i zachodu aby sprawdzac czy jakis debil znow nie wpadl na podobny plan.












51 komentarzy:

  1. mój by mi na bank nie pozwolił takich zdjęć dodać, gdziekolwiek :D
    ale ja nic nie mam do takich sesji :)
    a poślady to masz mniaaaaaaaam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój TŻ też by się nieźle wkuuuuuurzył :D ja sobie też ostatnio robiłam fotki, takie bardzuiej twórcze bez twarzy hahah :D i czarno białe :D super masz figure:)

      Usuń
  2. Taka to sobie może pozwolić na takie fotki :)
    Masz piękne ciało, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale miał pewnie frajde ^^


    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zdjęcia nr 5 w dół - BOSKIE czyli ala profesional !, pierwsze nie to że mi się nie podobają, ale są takie powiedziałabym na kompa amatosrkie, też mi się podobna sesja marzy, aczkolwiek z innym posmakiem , czyli koronkowe bokserkowe majtasy, jeansowa kurteczka bez stanika, a odkryte troche piersi (bez sutków) i też tam wypiąć tu podnieść, NAJŚ :)
    na torach,w bunkrach. - podobają mi się !
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie tam sie podoba, sama bym chciała mieć taką sesje, mój D. chyba cały album by na to poświecił hehehe :D ale masz super pupę!:D:*

    OdpowiedzUsuń
  6. no i życie polega na tym żeby być szalonym i odważnym... tylko to procentuje... ślicznie wygladasz....

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak dziewczyny wyżej pisały, mój facet nie pozwoliłby mi umieścić nigdzie takich zdjęć. Ale sesja w bieliźnie też mi się marzy :) Masz boskie ciało.

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!!! Ale masz cudowne ciało!!!! i zdjęcie wymiata!!!! Jednak zrobiłąbym takie zdjęcia w innym klimacie- np. na sianku ;) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetne ciało i super faceta, że pozwolił Ci zamieścić takie zdjęcia w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ masz apetyczne ciałko i jesteś mega sexiii :) mi się podoba sesja szalenie :) chociaż mój tż pewnie też zszedłby na zawał jakbym taką wstawiła :) aczkolwiek jak ma się piękne poślady i biust to nic tylko się zachwycać - mówię tu o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarny komplet z pierwszych zdjęć jest mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!!!!! ale masz ciało :) genialnie wyglądasz :) ja to bym się nie odważyła wstawić takich fotek hehe :) także gratuluję odwagi no i zazdroszczę takiego ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana jesteś piękną kobietą i pokazuj swoje ciało póki jesteś młoda:)na starość będziemy się zakrywać hyhy;)
    buziaki
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  14. :) Zlinczowana! OMG! Jesteś super! Sama robię podobne sesje, lecz nie wrzucam na bloga:)) Pięknie się prezentujesz:)) Pupa the best!:)
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój wydrapałby mi oczy,
    idealnie ciało, idealne piękno ! jesteś prześliczna i widzę Cię w profesjonalnej sesji, nie myślałaś?:>

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci takiego ślicznego ciała... hehe tylko jak pójdziesz do wojska to nie mów nikomu ,ze masz blog ;) heheheh bo Cie zjedzą ;p


    hmm w sumie pewnie powinnam Cię skrytykowac ,ale sama nie wiem czemu strasznie podoba mi się ta sesja. zazdroszczę odwagi i pieknego ciała. ćwiczysz coś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie :)... praca to praca ,zycie prywatne ,to zycie prywatne ;).Nie cwicze choc nigdy nie mialam wiekszych problemow ze sprawnoscia fizyczna i kondycja.Staram sie natomiast jesc jak najmniej niezdrowych rzeczy(choc pizzy oprzec sie nie potrafie;P) i nie jem wogole slodyczy(po prostu ich nie lubie),oprocz tego jem duzo i niestety dosc nieregularnie.

      Usuń
    2. Ps.Dziekuje za mile slowa ;*

      Usuń
    3. to jeszcze raz ja heheh :) tak sobie myślę... w sumie myślałam o tym kilka godzin... tak mnie zmotywowałaś ,ze chyba od jutra zaczynam regularne ćwiczenia... bardzo bardzo zazdroszczę Ci figury :) Twój facet chyba musi być dumny ;) pozdrawiam serdecznie i dziękuje za zdjęcia które w pełni mnie zmotywowały!

      Usuń
    4. Kurcze,milo mi to slyszec :)bede trzymała w takim razie kciuki za wytrwalosc i efekty :*

      Usuń
  17. Ale odważnie kochana! Mega seksi :) my też z moim K. mamy takie sesyjki za sobą ale on trzyma te fotki schowane w tajnych folderach haha:D piękna ty i piękna bielizna!

    OdpowiedzUsuń
  18. dziewczyno ciebie poyebalo???? zachowujesz sie jak szmata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmaty to sie wypowiadaja w tak wulgarny sposob ;) Poziom zero;)

      Usuń
    2. jak ma dziewczyna ciało to czego sie ma wstydzić? zazdrość was zżera hieny jedne ;/;/

      Usuń
    3. jak chcesz jej coś negatywnego napisać to możne z jakaś kulturą...

      Usuń
  19. hej.fajny blog.dodałem do obserwowanych.zapraszam na mój blog www.stankoos.blogspot.com i prosze w miare mozliwosci dodanie do obserwowanych..pozdrawiam-Stankoos

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze jesteś idealna :) nie zwracaj uwagi na negatywne uwagi... to zazdrość !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow :) Odważnie ale cóż.. Masz przepiękne i seksowne ciało to czego masz się wstydzić :))
    Ja tylko do jednego się przyczepię.. Gdzie są nazwy firm i sklepów! :DD Bielizna jest boska!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest zakupione na allegro za niewielkie pieniadze.Gorsetu raczej juz nie znajdziesz ale te podkoszulki modelujace sa napewno,pas do ponczoch tez ;) jesli chcesz moge poszukac sprzedawcy;)

      Usuń
    2. zapodaj nam sprzedawcę !!! też z chęcią kupie ;p;p;p hihi

      Usuń
    3. http://allegro.pl/koronkowy-delikatny-seksowny-pas-do-ponczoch-i3272969334.html

      tutaj byl pas :)

      http://allegro.pl/koszulka-modelujaco-wyszczuplajaca-roz-s-m-trzy-ko-i3459988721.html

      tu jest koszulka ;)

      Usuń
  22. supper figura :) a ja mam dosc nietypowe pytanie: kieys pisalas, ze chodzisz na solarium, jak to robisz, ze pod posladkami nie masz bialych sladów?? bo ja niestety po solarium wszedzie opalona tylko pod pupa biallloooo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam z tym problem w zimie ;/,teraz opalam sie wylacznie na Słoncu wiec problem znikl :P

      Usuń
    2. ja za to mam pupę jak murzyn :/

      Usuń
  23. Odważnie:),mój to by mnie zatłukł jakbym dodała takie zdjęcia,bo jest okropnie zazdrosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pełnym szacunkiem,ale żeby chłopak był zazdrosny to trzeba mieć najpierw jakieś kształty ;)... ona je akurat ma ;) pzdr.

      Usuń
  24. Ale czad! ;ooo
    Wyglądasz genialnie! szacuuuuun za foty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bałabym się, że takie zdjęcia mogą trafić na różnego rodzaju portale i strony.....

    OdpowiedzUsuń
  26. 5 zdjęcie mnie powaliło - bomba! <3
    Wszystkie są mega sexowne, a Twoja figura powala na kolana!
    Nie baliście się, że ktoś Was zobaczy i "coś" sobie pomyśli? Wiesz jacy są ludzie... ;)
    A tak na marginesie to zmotywowałaś mnie do zakupu czarnej bielizny, tzn. do pończoch i pasa
    Buźka, D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie balismy sie bo jest to teren calkowicie opuszczony i z zakazem wjazdu :D my go zlamalismy ale czego sie nie robi dla uchronienia tylka przed niepowolanymi oczami;D.Buziaki;*

      Usuń
  27. No kochana! Nie ma co dałaś czadu! Wyglądasz bosko! Masz idealne ciało. Bardzo zgrabne i do tego proporcjonalne tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz meeega apetycznie i sexownie!
    Bardzo podobają mi się takie figury jaka masz ty.Tylko rzeczywiście bałabym się dodawać takie zdjęcia z obawy ze ktoś je skopiuje i np.zrobi profil na jakims portalu erotycznym i nie daj Boże jeszcze poda Twój nr.telefonu.Ktoś kto Cie np.nie lubi i wyjdzie na to ze zarabiasz na puszczaniu się.....wiesz ludzie są podli....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie mam wrogów;) zreszta ,gdyby takie cos sie zdarzylo natychmiast sprawa bylaby na policji.

      Usuń
  29. Nie no świetne zdjęcia:)
    Wiele z nas może pozazdrościć ci figury i opalenizny :)
    Gratuluję odwagi i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Brzuszek masz do wyrzeźbienia niestety, reszta ok.
    Jeśli ludzie z pracy znajdą te zdjęcia, nie będzie łatwo... Mąż mi opowiadał jak to w wojsku potrafią zniszczyć człowieka... Zwłaszcza kobiety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy mi ,ze jest plaski;) nie podobaja mi sie umiesnione brzuchy u kobiet.Przed pojsciem do wojska zawsze moge zablokowac ta notke dla niepowolanych oczu;)

      Usuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).