Moje Serducha :* ;D

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Fotomiks ;)

Jako,ze w dalszym ciagu czekam na moje zakupy z Bershki a nie chce rozkładać nowości na dwie tury,postanowiłam przy okazji robienia porzadków na laptopie uraczyć was miksem zdjęć przeróżnych ;).Spodziewajcie sie mnie za kilka dni z postem o tematyce modowej :P.Tymczasem życzę wam miłego tygodnia;*  



Kraków ;D ... obwarzanki <3




 Atak na bitą śmietanę :D
 Z seriii Miny głupie :P
 Podczas sesji ślubnej w Książu :)
 Na salonach w Książu :P
 Staaaare z sis ;*
 Zajączysko :D
 W Bułgarii :)
 To co kochamy <3
 Zapora we Włocławku :)
 Zdjecie sprzed 5 lat :D.... taki mialam kolor włosów ... xD NIGDY WIĘCEJ :P!

 Napis chyba mówi sam za siebie...;D

 Światełko w tunelu :P???
 Widok na miasto z dachu... .Pewnie to dość nietypowe ... ale uwielbiam tam siedzieć,choć oczywiście nie jest to legalne :P....
 Moja mała kruszynka :) (nie wiem czy pamietacie ale byłam kiedyś niania).Tak oto rosła ;*
a
  






20 komentarzy:

  1. Ale słodka mała :-) Jak Ci się praca podobała? :-)
    Czekam na Twoje zakupki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej takich miksów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy Ci już kiedyś to mówiłam ale strasznie przypominasz mi moją kuzynkę:)Ślicznie wyglądasz:)
    Jaki masz obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, siostra to chyba Twoje totalne przeciwienstwo?:D:D:D A co do włosów kurde masz racje, w czarnym Ci najlepiej bo jesteś dup.eczka:D:D:D:*
    Maluszek cudowny był!!:D jakbym patrzyła na siebie i Julkę;D:*!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok to podpytaj go jeśli możesz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mix, niektóre znam :) A z dzieckiem nie widziałam :))
    właśnie ... jak praca Ci się podobała ..

    Dach bloku ... swego czasu zawsze chodziłam na dach się opalać w lato, też bardzo sexownie i romantycznie jest nocą.
    buziaczki, również czekam na post z nowościami ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki :) no przyznam, ze teraz wyglądasz dużo lepiej w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No super post ! Takie uwielbiam :) ciemne włosy tylko i wyłacznie przy twojej urodzie :) dlugo bylaś nianią tej księżniczki widzę !:)) buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :) zdecydowanie w ciemnych włoskach o niebo lepiej! :) ja kochana też kiedyś miałam jasne włosy.. wyobraź sobie że platynowy blond :P:P:P a teraz niemalże czarne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kraków jest naprawdę piekny! a Ty na każdym zdjęciu wyglądasz ślicznie. ;)
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przebrzydły lachonie :-), uwielbiam Twoją mordkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie tu zmiany:P, nigdy więcej jasnych włosów,w ciemniejszych lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  13. w jasnych włosach się nie poznałam :) bardzo fajne zdjęcia, fajne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jaaa byłaś we Włocku i nie odwiedziłaś mnie pisz na drugi raz !!!! na kawe zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. hej hej hej. mogłabys napisac o pielęgnacji swoich włosów?? jakiego szamponu używasz i czy vitapil Ci pomaga??
    Byłabym wdzięczna :) bardzo podoba mi się Twój styl!
    pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).