Moje Serducha :* ;D

niedziela, 22 grudnia 2013

Już prawie Święta ;)...

Cześć dziewczynki ;*!Wielkimi krokami zbliżaja sie Święta, wiec chciałam od razu korzystając z okazji wszystkim z całego serducha życzyć,zeby upłyneły w atmosferze zyczliwości w gronie najbliższych wam osób,ponieważ myślę,ze to jest najważniejsze.Dziś króciutko i zwięzle.Zostawiam was z fotomiksem.Trzymajcie sie cieplutko :*!


Świątecznie ;)


 Zwyklaczek


 Pierwszy kombinezon ;P






 Nowa rozkloszowana spódniczka i tshirt ;)





 Nudziaki,czyli moj ulubiony kolor paznokciowy ;P

 To co uwielbiam czyli szybkie kanapki na które wrzucam wszystko co znajdę w lodówencji :D

42 komentarze:

  1. Hej Kochana!
    Ten ze spódnicą jest boski!!!
    Ślicznie wyglądasz!
    Buziaki świąteczne- Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też Kochana najlepszego :) zdrowych, wesołych świąt w gronie rodziny :)
    a kombinezon i spódnica są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie, świątecznie :) W kombinezonie ci bosko !!! kanapeczki apetyczne mm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gdzie Ty te wszystkie ciuchy mieścisz:)) Super jest ten zestaw zwyklaczek.
    Narobiłaś mi ochoty na kanapkę i teraz muszę ruszyć tyłek do kuchni:P

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bosko ci w tej spódniczce rozkloszowanej! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, podaj mi jeszcze link do tego złotego paska :D Zamówiłam siostrze pod choinkę, ale jest jakiś taki cieńszy :( Chcę zobaczyć, czy przeglądałam go i wydawał mi się za szeroki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniami! !
    Zgrabnioszka ;)))
    Ale swiateczny klimacik!!
    Sliczny kombinezon!!! Me gusta! Jakis mozliwy namiar? Jest idealny.


    Zwyklak- cuudnaaa :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. I rowniez zycze wesolych swiat!!!! ;***
    Duzo milosci i ciepelka swiatecznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ejjj, maja tam fajne kolorki, mialabym dylemat??

    Jak material? Jaki wzielas rozmiar?
    Kurcze...

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz;>
    paseeeek,też muszę taki mieć :D

    dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. w białej bluzce i czarnej spódnicy wyglądasz bosko!dodaję do obserwowanych:* Wesołych Świąt:*)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podaj namiary na spodniczke jak mozesz :-) bede bardzo wdzieczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/sexy-spodnica-rozkloszowana-pas-skora-0032-r-xs-i3745303120.html Proszę bardzo :)

      Usuń
    2. dziękuję :)
      bardzo podoba mi się połączenie tej spódniczki z białą koszulką :)
      myślisz że na sylwestra taki zestaw by się sprawdził?
      idę na salę co prawda ale nie mogę znaleźć żadnej sensownej kiecki a nie chcę kupować czegoś na raz :/
      ty wyglądasz w tym zestawieniu oszałamiająco i mam nadzieję, że ja również jakoś będę się prezentować :D
      pozdrawiam Karolina :)

      Usuń
    3. jest świetna chyba sie na nią skuszę !

      Usuń
    4. a skąd kombinezon? :))

      Usuń
    5. http://allegro.pl/vesca-unikatowy-kombinezon-natalia-siwiec-s-m-i3792545838.html kupiłam go tu :)

      Usuń
  13. W spódniczce wyglądasz swietnie , do tego by pasował nawet pasek Moschino ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ty kochana mieszkasz sama? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z biała koszulka raczej srednio ale z jakimś bardziej wyjsciowym topikiem jak najbardziej albo z koszula mgiełką + jakies fajne np złote dodatki byłoby super :P .Pozdrawiam Karolinko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pretty! This has been an extremely wonderful article.
    Many thanks for providing these details.|

    Feel free to surf to my page; pity 2013 program

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetną figurę :) Ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne zestawy :) lakiery cudne, takie, jak lubie. Kanapki wygladaja mega smakowicie- tos mi smaka na reszte wioczoru narobilas ;)! Dziekuje za komentarz i polecam sposob na nadanie wlosom objetosci ;) http://wlosynaemigracji.blogspot.de/2013/12/siemie-lniane-w-pielegnacji-wlosow-jako.html

    OdpowiedzUsuń
  19. We wszystkich zestawach ładnie wyglądasz ale ten z rozkloszowaną spódniczką najbardziej jest w moim guście, niestety moja przez to, że zatrzymuje się dopiero na biodrach jest zdecydowanie dłuższa :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kombinezon! Z całym złotym paskiem wygląda o wiele lepiej :)
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam rozkloszowane spódniczki! sama ostatnio jedną zakupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny jest ten lampion na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w spódniczce pięknie wyglądasz :)
    a renifery na obrusie urocze :) <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna spódnica, bardzo ładny ten jasny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne ciuszki, a spódnica jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki zwyklaczek, ej!
    ten warkoczowy sweter jest piękny!
    uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajna ta czarna spódniczka :d
    taki kolor lakieru by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  28. święta święta i po świętach mam nadzieje, że spędziłaś je super. takie kanapki są mega apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny kombinezon i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Siwy sweter mega! Ja od jakiegos czasu planuje zakup kombinezonu, bardzo mi sie podba wlasnie ze zlotym paskiem w talii :)
    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).