Moje Serducha :* ;D

czwartek, 5 grudnia 2013

Grudniowo ??? :D

Hej dziewczynki ;*! Byłyście grzeczne ??? Jutro 6 grudnia :P... .Ja urządzam sie wlasnie w nowym pokoju (moja siostra sie wyprowadziła) i choc jest to zmiana na lepsze (nareszcie mam mnóstwo miejsca), to nie daje mi spokoju kolor ścian :D.Definitywnie wole cieple kolory - głownie odcienie czerwieni.Niestety póki co musze sie pomeczyc ,bo nie jest to dobry czas na remonty :P.Nie mam dla was zdjęć z ostatnimi zdobyczami,bo jeszcze nie wszystkie doszły ale zdradzę wam,ze zakupiłam kurtke z Bershki,kolejna ramoneske(tym razem z Cubusa) i kilka drobniejszych rzeczy.Wszystko pokaże w kolejnym poście natomiast dziś podziele sie z wami efektami przeprowadzki;).

Ps.Pierwsze raz w zyciu wyladowałam na ostrym dyzurze (okulistycznym),cos wbilo mi sie w oko i niestety myliłam sie sadzac ,ze po wyciagnieciu o sprawie szybko zapomne:P... skonczyło sie na zapaleniu i teraz siedze zamknieta w domu z okiem pandy :D.To taka mała dygresja na temat dalszego przyciagania przeze mnie nieprzyjemnych wydarzen...








A tak mniej wiecej wyglada moja konsternacja :D... jako ,ze mimo czarnej passy mój dystans i poczucie humoru nie opuszczają mnie na krok,chciałam wam przedstawić krótki filmik pt "Fugu" .Przyznam,ze kiedy go obejrzałam, pierwsze co przyszło mi na myśl,to to,ze mniej wiecej tak wyglada moja rzeczywistość od pół roku .... już wydawałoby sie,ze wychodze na prostą i nagle TRACH :D !....

 



Rozdanie u Justyś ;* 




17 komentarzy:

  1. Bardzo przytulny pokoik:) To mamy ostatnio podobnie bo ja też wylądowałam na ostrym dyżurze ale z powodu niesamowitego bólu zęba:/ No i od samego początku roku wszystko mi się nie układa a jak już się wydaję że idzie ku lepszemu to pach i coś innego się trafi co znowu przytłacza.Mam nadzieję że nowy rok będzie i dla Ciebie i dla mnie o wiele lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. biedne oczko :(:* ale teraz już będzie dobrze!!:D co do pokoju ja bym Cię urządziła na biało haha!:D
    a filmik wymiata xDXDxD

    OdpowiedzUsuń
  3. No ile można czekać na Ciebie !
    Ramoneska z CUBUS? jestem iekawa nowości,mogłaś już pokazać część ;p

    świetnie, chciałabym mieć tyle wolnego miesjca dla Siebie, na pewno masz pare pomysłów na urządzenie się i zrobisz wszystko pod siebie byleby Ci było najwygodniej, masz mnóstwo możliwości, ja jużn bym miała pełno koncepcji.

    Fugo obejrze jak bede miała internet sprawniejszy, aktualnie mam ograniczony ;)

    Buziaki skarbie i przyjdz do mnie trochę u się nazbierało ;**
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. pokój wydaje się być taki ciepły i przytulny :) kochana kuruj się i uważaj na oczko :) filmik prze zabawny ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko współczuje chorego oczka, zdrowiej szybciutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie ten kolorek ścian... jest ładny :) ja natomiast mam malowanie całej kawalerki w sobotę ;) i biorę się za dekorowanie jej wnętrza na świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swoją drogą... biedny ten karp :( tak mi go szkoda... co nie zmienia faktu, że jest bardzo smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokój wygląda na bardzo przytulny :) Wracaj do zdrowia, no i czekamy na nowości ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. przytulny pokoik :) zdrowiej Kochana :) dobrze, ze skończyło się tylko na zapaleniu a nie czymś gorszym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczny pokoik!!! podobają mi się bardzo te drewniane filary!!! to ozdoba czy służą jako podpora??

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pokoik! Te drewniane belki nadają mu fajnego charakteru. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pokój :) i współczuję z powodu oka :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny pokoik :) jest taki przytulny a kolor nie jest najgorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pokój :))) faktycznie kolor nie najlepszy, ale myślę że wybierzesz jakis przytulniejszy :)))
    A z powodu oczka- współczuje- też ostatnio miałam zapalenie ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie sobie zagospodarowalas ten siostrzany pokoik :-) ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze,dzieki nim wiem,ze moje starania nie ida na marne;);*.W miare mozliwosci odpowiadam na biezaco.Jesli Ci sie podoba zaobserwuj dzieki temu bede mogla sledzic na biezaco Twoje posty:).